Gå til innhold

Her våkner vi før 6 uansett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

4åringen er og blir en morgenfugl. Slitsomt når hun våkner flere ganger om natten i tillegg Pga rare drømmer...

Flere som har d sånn ?? Føler meg alltid trøtt.. Legger meg tidlig og. Alenemamma.

Anonymous poster hash: 038bb...db0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er ikke alene...har en 1 åring som våkner 5 hver dag. I natt våknet han 4 ganger... Er ikke alene mamma, men mannen er vekke (Nordsjøen) i 2 uker. Har en 7 åring også, men han våkner 6:30...

Anonymous poster hash: b2787...ca1
Skrevet

1-åringen her våkner og kl 5. Men jeg er ikke alene om det. Ingen som kan passe henne en natt i blant så du får sove lenger?

Anonymous poster hash: 4c7e1...10c

Skrevet

Alle besteforeldre er veldig opptatt m sine behov, reiser, noen i arbeid osv. Jo jeg forstår det, men d har ikke vært enkelt siden mannen min døde. Men jeg klarer meg jeg.. Føler meg bare litt alene i verden innimellom :(

Skrevet

Alle besteforeldre er veldig opptatt m sine behov, reiser, noen i arbeid osv. Jo jeg forstår det, men d har ikke vært enkelt siden mannen min døde. Men jeg klarer meg jeg.. Føler meg bare litt alene i verden innimellom :(

Kondolerer ❤️

Du sier barnet ditt er 4 år, da er hun vel stor nok til å være våken en time alene og se på tv mens du sover? Smør noen skiver kvelden før og sett de i kjøleskapet. Når hun våkner setter du frokosten frem og tar på barnetv, mens du går å legger deg en times tid.

Du kan sikkert også få avlastningshjem siden du er alenemor, hvis du vil det da?

Har du ikke noen gode venninner, søsken, eller noen fra far sin side som kan passe henne en natt i blandt?

Anonymous poster hash: ae43f...620

Skrevet

Søsken fra hans og min side bor andre plasser. Hun tør ikke stå opp alene, siden pappaen gikk bort har hun naturlig nok vært veldig knyttet til meg. Det er oss to i hverdagen, jeg sørger om natten og føler meg ofte veldig alene. Har gode venner som har hjulpet til men forstår at de har sitt og sine. Tre barn omtrent alle sammen men vi har glede av hverandre heldigvis. Det var ikke sånn livet skulle bli.

Skrevet

Søsken fra hans og min side bor andre plasser. Hun tør ikke stå opp alene, siden pappaen gikk bort har hun naturlig nok vært veldig knyttet til meg. Det er oss to i hverdagen, jeg sørger om natten og føler meg ofte veldig alene. Har gode venner som har hjulpet til men forstår at de har sitt og sine. Tre barn omtrent alle sammen men vi har glede av hverandre heldigvis. Det var ikke sånn livet skulle bli.

Får så vondt av deg. Forferdelig trist og urettferdig at din mann døde, livet kan til tider være jævlig urettferdig.

Forstår godt at din datter er knyttet til deg etter faren døde, helt naturlig det.

Har desverre ingen andre tips til at du kan få sovet lengre enn det jeg skrev tidligere.

Sender deg en klem❤️ ta godt vare på deg selv

Anonymous poster hash: ae43f...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...