Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Hurra!! I kveld har jeg vært sjåfør for mannen og kompisene hans. Helt ok for meg da de koste seg masse, men så deilig å finne senga å vite at jeg kan sove lenge i morgen. Mannen derimot står opp igjen om 3-4t med skallebank, vond kropp og kvalme og dattera si på 10 som sikkert for låne både pad, tv og pc og kan få chips til frokost så lenge hun ikke bråker for mye... Mannen kommer sikkert til å ønske at han ikke våknet etter 2-4t søvn etter HVER fyllekule😃 Natta Anonymous poster hash: 675ce...51b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Hurra!! I kveld har jeg vært sjåfør for mannen og kompisene hans. Helt ok for meg da de koste seg masse, men så deilig å finne senga å vite at jeg kan sove lenge i morgen. Mannen derimot står opp igjen om 3-4t med skallebank, vond kropp og kvalme og dattera si på 10 som sikkert for låne både pad, tv og pc og kan få chips til frokost så lenge hun ikke bråker for mye... Mannen kommer sikkert til å ønske at han ikke våknet etter 2-4t søvn etter HVER fyllekule😃 Natta Anonymous poster hash: 675ce...51b En tiåring(!) klarer vel å stå opp, ordne seg frokost og finne på noe selv. Her har de i alle fall gjort det siden de var mye yngre. Nå drikker vi nesten aldri alkohol, drikker oss aldri beruset, men har jo vært syke eller hatt nattevåk med småsøsken. Fireåringen her klarer helt fint å sette i gang en film, et puslespill eller lignende, selv om han ikke fikser frokost selv. Men 10 år! Da er hun rimelig hjelpeløs! Anonymous poster hash: 2eb4a...9e7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Glad ikke mannen min trenger å dra på fylla og være ute lenge for å kose seg masse! Men enig med hun over, en tiåring klarer å stå opp selv Anonymous poster hash: 01ec2...108
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Om mannen var på fest og du hentet - var 10 åringen alene på natten? Anonymous poster hash: 3dc86...5e9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Vell nå sto det ikke at han skulle stå opp med dattra på 10, men at han ikke greide sove lengre en bare noen timer. og en 10 åring greier fint å være alene dn korte tiden det tok HI å hente mannen. Anonymous poster hash: 91a47...d57
Mamma_til_2 Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg hadde aldri forlangt at mannen skulle stå opp så tidlig etter en fest akkurat slik som mannen aldri forlanger at jeg skal stå opp tidlig om jeg har vært ute!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 God morgen, det var deilig å sove ut!! Jeg tvinger ikke mannen til å stå opp, han får ikke sove fordi han ikke tåler alkoholen så godt. Han ser heller ingen grunn til at jeg skal stå opp. Datteren HANS klarer helt fint å være alene 20min på natta og å stå opp selv, derimot så vet hun å dra fordeler av sin reduserte far ergo chips til frokost fri bruk av pc, iPad og TV til formen er litt bedre. Tror ikke hun lider noen nød da de har et varmt og godt forhold. Anonymous poster hash: 675ce...51b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Veldig bittert innlegg da. Litt sånn, Hehe, de fikk han den ja. Jeg er glad i min mann og hadde nok ikke gosset meg over at han var i dårlig form. Anonymous poster hash: 693b7...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå