Gå til innhold

Hjelp ang aap og dagpenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i 4år gått på aap pga angst og depresjon. Er friskmeldt, men sliter veldig med å finne jobb.

Jeg prøver, søker på jobber, har vært på 2 jobb intervju men manglende erfaring setter meg nederst av de som dem velger.

jeg har gått på arbeidsavklaringspenger max tiden, til å med 1år ekstra. Jeg mister pengene i februar. Er det muligheter for dagpenger eller er dette kun for dem som har hatt arbeidsintekt siste kalender år ?

Vil jeg ikke ha krav på noe fra nav selv om jeg er i praksis osv ?

Anonymous poster hash: 65c8d...7d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok desverre ikke du får det.

Derfor blir det nok ekstremt viktig for deg å finne en jobb. Kanskje du må fire på kravene og søke på jobber som ikke er drømmejobb. Du kan jo bytte jobb etterhvert. Det viktigste blir å få noe! :)

Anonymous poster hash: c9b98...6c8

Skrevet

Du har ikke krav på dagpenger nei, så du bør nok søke på alt av jobber, ikke bare de du vil ha.

Anonymous poster hash: e4683...b39

Skrevet

Du bør snakke med din saksbehandler på nav. De vil jo ikke sette deg på bar bakke.

Kanskje de kan hjelpe deg å finne en jobb eller noe.

Jeg har passert mine 4 år for en god stund siden og har fått forlengelse, men nå er ikke jeg friskmeldt.

Siden aap kvalifiseres som opptjening til foreldrepenger, kan det jo tenkes det gjør det til dagpenger også. Men selv ville jeg ha hørt med nav om de kan hjelpe deg med å finne en jobb.

Masse lykke til:) godt du er friskmeldt

Anonymous poster hash: 70ccb...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...