Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Er dritt lei håret mitt, og ønsker en forandring. Har hatt bob og ønsker nå å klippe det opp i etasjer. Har sett noen videoer på youtube hvor de lager en hestehale foran og klipper av ytterst. Men de jeg har sett har så langt hår at det bakerste håret i nakken rekker frem i hestehalen. Det har ikke jeg. Noen som har gjort dette selv, og vil det fungere på mitt hår tro? Og før noen nevner frisør, kan jeg si med en gang at det ikke er noe jeg prioriterer å bruke penger på med det første da økonomien er litt trang for tiden😝 Har forresten litt krøllete hår, så ujevnheter synes ikke så godt heldigvis. Blir super takknemlig for svar. Anonymous poster hash: b162c...0f9
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Hadde spurt noen jeg kjenner om å hjelpe meg i så fall Har du bursdag snart? Gavekort til frisør, så går du til lærling. Evt noen du kjenner som kjenner en frisør? Lykke til om du gjør det selv ! Anonymous poster hash: dc68e...636
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Søk på Youtube, der er det mange videoer som kan hjelpe. Anonymous poster hash: 34046...71c
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Har dessverre ikke bursdag før uti neste år 😕 Men en god tanke å ønske seg frisørtime. Noen andre som vet om det vil funke med hestehale i panna og klippe av tuppene selv om håret i nakken ikke rekker fram dit? Blir helt tullete her jeg sitter. Når jeg har bestemt meg for noe klarer jeg nesten ikke vente. Skulle helst ha gjort det i går liksom😣 Tålmodighet er ikke min sterke side. Blæ! Hi Anonymous poster hash: b162c...0f9
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg klipper meg selv og har gjort det i mange år (studentlommebok er ikke forenelig med frisør). Jeg deler håret i bolker og klipper - men jeg har lengre hår enn deg og får håret fra nakken frem. Jeg samler håret i strikk på hodet og tar tuppene (skråstilt så det ser oppklippet og ikke hjemmeklippet ut), deretter tar jeg ut strikket og grer håret frem over skuldrene og klipper mens jeg ser til at det er jevnt. Jeg klipper som sagt i bolker og jeg starter med nakken. Resultatet er helt greit, jeg ser ikke ut som en diva, men det er heller ikke tjafsete og slitt. Frisørsaksen jeg brukte penger på, tjente jeg fort inn igjen Jeg klipper forøvrig ungene mine også med saksen, de er også fine på håret. Og jeg sparer sånn ca 2000kr på frisør hver tredje måned Anonymous poster hash: d5c12...e74
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Takk for svar😊 Da er jeg ferdig klipt😄 Og må si jeg er rimelig fornøyd. Dette skal gjøres oftere. Hi Anonymous poster hash: b162c...0f9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Bare ett lite tips. jeg klipper meg selv og ungene hos ei innvandrerdame med egen salong. betaler 200 pr unge og 300 for meg selv. og jeg er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 0d1e9...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå