Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Var det en god bok? Anonymous poster hash: 5577e...825
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 En veldig god bok Anonymous poster hash: f1d4e...5f3
BabyGant Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Ja, jeg syntes det var en veldig god bok...klarte ikke å legge den fra meg 😉
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Det er vel den mest solgte boka i Norge dette året og den har ligget på bestselgerlisten helt siden den ble gitt ut (først i innbundet og nå er den på topp av bestselgerlisten i pocket). Vil tro de fleste som er glad i å lese har lest den Jeg har lest den ja, og likte den godt. Lettlest og fengende. Anonymous poster hash: e9a42...326
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Helt ok. Mulig jeg er følelsesmessig avstumpet eller noe, men jeg skjønner ikke helt hvorfor alle synes den er SÅÅÅÅ bra. Men så leser jeg kun krim sånn ellers, og ga denne boka en sjanse siden "alle" snakket om den. Nope, tilbake til krimbøkene mine Anonymous poster hash: a878b...52b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Helt enig med anonym 21.38:) Ble litt for oppskrytt for meg, og forutinntatt.. Grei lesning men ikke overraskende slutt, for min del.. Anonymous poster hash: c47ee...849
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg likte den ikke. En opphausa bok. Anonymous poster hash: adade...d6f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Helt ok. Mulig jeg er følelsesmessig avstumpet eller noe, men jeg skjønner ikke helt hvorfor alle synes den er SÅÅÅÅ bra. Men så leser jeg kun krim sånn ellers, og ga denne boka en sjanse siden "alle" snakket om den. Nope, tilbake til krimbøkene mine Anonymous poster hash: a878b...52b Hehe, jeg anser meg også for å være en smule følelsesmessig avstumpet. Men denne boka traff meg rett i sjela... Har aldri fått fysiske reaksjoner av å lese en bok, men denne ga meg gåsehud flere ganger.Klarer ikke å forklare hvorfor den er så bra heller. Men men, det er vel som alt annet; ting treffer mennesker forskjellig. Anonymous poster hash: cfe66...4c0
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg synes også den er oppskrytt. Ble dessuten litt lei den, så orka ikke lese så lenge før jeg måtte ha pause. Men for all del, den viser gode verdier og innblikk i en verden, tankegang og tematikk vi ikke møter så ofte, men kanskje bør lese litt om for å forstå det hele bedre. Anonymous poster hash: ccb60...67b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #11 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg likte den veldig godt... Anonymous poster hash: f99ce...f05
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #12 Skrevet 11. oktober 2014 leste noen sider men syntes språket var dårlig.. spørs nok hva salgs bøker man liker fra før. leser du mest top 10 er den sikkert bra Anonymous poster hash: 271e0...1de
eelis Skrevet 11. oktober 2014 #13 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg synes den var bra. Lettlest og fengslende. Jeg gråt litt på slutten, hehe.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #14 Skrevet 12. oktober 2014 Leste den ferdig i går faktisk. Synes den var litt oppskrytt, og ganske dårlig språk. Fengslende og rørende historie, men ikke særlig høye litterære kvaliteter. Leste den på engelsk, vet ikke hvordan oversettelsen er. Anonymous poster hash: 96c2e...cef
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #15 Skrevet 12. oktober 2014 Du må ta den for det den er. Forfatteren er engasjert i dette med klasseskille, forskjellen på fattig og rik, fordommene og me forutinntatte holdningene vi har mot de som er annerledes enn oss selv. Hun sier selv hun ønsker skrive lettleste rene underholdningsbøker om dette temaet og det synes jeg hun får godt til. Jeg har lest den neste boken hennes også og det er ingen tvil om at den kommer fra samme forfatter. Temaet er helt likt selv om den er mindre dramatisk (ingen dødssyke) Anonymous poster hash: e9a42...326
Pengetreet Skrevet 12. oktober 2014 #16 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg hadde høye forventninger til boka fordi den ble rost opp i skyene, men jeg ble litt skuffet. Den var forutsigbar og karakterene litt for endimensjonale. Men den var lettlest og tar opp et tema som er mye tabubelagt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #17 Skrevet 12. oktober 2014 jeg har lest den og den ene + en. SYnes et helt halvår var best.. Begge er fengende og lettleste ikke noe "mer enn dette" Anonymous poster hash: f4f64...8e3
Iiiiik Skrevet 12. oktober 2014 #18 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har lest den. Om den er god eller ikke, kommer jo an på hvordan den vurderes. Jeg raste gjennom den og lot meg røre. Den var altså engasjerende og lettrørt for meg. Samtidig er den ikke imponerende språklig og den er nokså full av klisjeer, personene er endimensjonale. Fort lest og fort glemt for min del.
Mandala Skrevet 12. oktober 2014 #19 Skrevet 12. oktober 2014 Leste den ferdig i går faktisk. Synes den var litt oppskrytt, og ganske dårlig språk. Fengslende og rørende historie, men ikke særlig høye litterære kvaliteter. Leste den på engelsk, vet ikke hvordan oversettelsen er. Anonymous poster hash: 96c2e...cef Dette oppsummerer mine tanker om boka, leste den på norsk. Fort lest og fort glemt var også en grei beskrivelse.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #20 Skrevet 12. oktober 2014 Har lest den... Hva skal jeg si, ble sint fordi jeg ikke tror på fortellingen. den har godt driv, men nei ikke min greie... Anonymous poster hash: 17c9b...605
MamsenMedToSmå Skrevet 12. oktober 2014 #21 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg ble også litt skuffet. Hadde hørt mye bra om den så den innfridde ikke mine høye forventninger. En helt grei bok altså, men synes den var litt enkel. Forfatteren kunne gjort så mye mer ut av historien.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #22 Skrevet 12. oktober 2014 JA, jeg likte den veldig godt Anonymous poster hash: 0e7c8...b4e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #23 Skrevet 12. oktober 2014 Takk for svar. Nå har jeg lest den og jeg likte den. Synes ikke den er et fantastisk stykke litteratur, men helt OK strandlektyre. Syntes det var synd at han døde.. Bortsett fra det, var boka litt forutsigbar. HI Anonymous poster hash: f6db5...753
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #24 Skrevet 12. oktober 2014 Takk for svar. Nå har jeg lest den og jeg likte den. Synes ikke den er et fantastisk stykke litteratur, men helt OK strandlektyre. Syntes det var synd at han døde.. Bortsett fra det, var boka litt forutsigbar. HI Anonymous poster hash: f6db5...753 Er det mulig??? Måtte du skrive det?? Jeg hadde tenkt å lese den boka, men nå gidder jeg jo ikke det da. Kan du fjerne innlegget, før flere som vurderer å lese den kan se hvordan den ender?? Anonymous poster hash: 23d43...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå