Gå til innhold

mannen må kose seg med noe hver helg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kan ikke bare slappe av hjemme. Han mååå drikke øl en av dagene, helst begge... Nåi lveld vil han gå ut fordi jeg "bare ligger her". Jeg føler press til å snakke og være interessant. Savner å bare lunne slappe av sammen innimellom :-( føler meg kjedelig og ikke god nok for han.. Måtte bare få det ut en plass:-( er sliten etter 100% jonb + en liten hjemme...

Anonymous poster hash: 6affb...403

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Kan han ikke ha en øl i kjøleskapet, da? Mannen min blir fornærma hvis jeg bruker for mye av kvelden i helgene på andre ting, han syns det er "vår samværstid"...

Skrevet

Kan han ikke ha en øl i kjøleskapet, da? Mannen min blir fornærma hvis jeg bruker for mye av kvelden i helgene på andre ting, han syns det er "vår samværstid"...

Da er han vel ofte fornærmet vil jeg tro?

Anonymous poster hash: d78a6...f0b

Gjest Antarctica
Skrevet

Da er han vel ofte fornærmet vil jeg tro?

Anonymous poster hash: d78a6...f0b

Hmmm, fordi jeg bruker mye tid på andre ting, mener du?
Skrevet

Han kjeder seg med meg virker det som. Når han har drukket litt blir han småfrekk... Sukker mye... Føler meg drit. Ikveld har han drukket 8 øl..jeg ingenting. Gikk å la meg nå. 😔

Anonymous poster hash: 6affb...403

Skrevet

Hvorfor kan han ikke gå ut da? Hvis du vil ligge på sofaen uten å gjøre noe likevel??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...