Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har bodd sammen med min kjøreste i et år og vi har aldri funnet på noe bare vi to. Jeg har ganske ofte barnefri og da finner vi alltids på noe, men uansett hva vi skal gjøre inviterer han med flere. Jeg er også veldig sosial av meg så jeg har syntes det har vært fint, men jeg begynner å undre, greier vi ikke å være alene? Jeg har flere ganger spurt om vi skulle gått ut å spise eller dratt på kino med en date i tankene men det inviteres alltid venner. En helg vi endelig fikk tid til å dra på hytta med datteren min, avlyste han fordi ingen kunne bli med! Er dette normalt ? Anonymous poster hash: 79bc1...1fc
Villbringebringebær Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Ikke normalt i mine kretser iallfall. Vi finner på noe bare vi to iallfall annenhver rike og med venner ganske ofte også, men vi er flinke til å pleie bare oss to. Vi trives veldig godt inhverandres selskap ler mye og er fremdeles duste forelsket så vi har et stort behov for bare oss to tid uten barn også.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Helt motsatt av dere, vi. Mannen min er introvert og har lite behov for å henge med kompiser og liker ikke store sosiale sammenkomster. Så vi gjør mye sammen vi to, og han prioriterer alltid meg. Tror han ofte synes det er fint å ha meg så han har en unnskyldning for å slippe unna sosiale ting han følte seg tvunget til å være med på da han var singel Anonymous poster hash: cf7d7...a2e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Nå tror jeg at jeg er en del eldre enn deg, vi har fire barn sammen og ingen som frivillig stiller som barnevakt (har ikke besteforeldre o.l. som kan ta den jobbe) så vi gjør veldig sjelden noe sammen bare vi to. Sist var på bursdagen min i fjor sommer, altså over et år siden. Da spiste vi middag ute mens vi hadde noen til å sitte hjemme hos barna fra 20 til 23. Men vi er jo alene sammen hver eneste kveld etter at barna er i seng da, og er fornøyd med det begge to. Vi visste begge at det var sånn livet vårt kom til å bli når vi valgte å få fire barn uten særlig muligheter til barnevakt. Bare oss to og barna våre gjør ting uten å invitere med andre ganske ofte, men da blir det jo barnevennlige ting. Vi går i skogen, drar i svømmehallen, tar en tur til byen, reiser på en hyttetur, tar en fjelltur e.l. Men like ofte som vi gjør ting alene gjør vi ting sammen med andre barnefamilier, vi avtaler ofte med vennepar som også har barn og gjør ting sammen. Det er koselig for både barn og voksne. Anonymous poster hash: e004e...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå