Gå til innhold

Hadde dere klaget til sjefen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

igår fant jeg spontant ut at jeg skulle gå på standup show.

Ettersom det ble veldig spontant så tenkte jeg å bare kjøpe billetten i døren.

Hun som sto før meg i køen hentet ut billetter som de ansatte hadde lagt av til henne.

Når det ble min tur ble jeg gjort oppmerksom på at de kun tar kontanter å jeg hadde bare kort på meg.

Jeg spør om hun kan legge av en billett til meg,mens jeg går for å ta ut penger.

Minibanken ligger ett minutt unna.

Hun svarer at de allerede har lagt av så mange billetter at hun kan dessverre ikke legge av en billett til meg.

Syns det er utrolig dårlig gjort å legge av billetter til noen,mens de nekter til andre!

De burde ha en klar regel som gjelder alle,om de tillater dette eller ikke!

Hadde dere klaget på dette i ettertid?

Er ganske ofte på standup show der,men med denne kundebehandlingen så frister det ikke å gå der igjen!



Anonymous poster hash: 9e848...953
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ¨gått videre med det for jeg blir skikkelig forbanna av forskjellsbehandling!

Skrevet

opp



Anonymous poster hash: 9e848...953
Skrevet

Men fikk du billetter da?

 

Anonymous poster hash: d488b...21c

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Skrevet

Jeg tenker at her var det en viss forskjell:

Hun som var før deg hadde sikkert bestilt billetter, hun hadde deretter med seg penger og betalte billetter når hun kom. Du kom uten å ha bestilt og hadde heller ikke med deg penger.

 

Hvis det var mange etter deg i køen og få billetter igjen, så skjønner jeg forsåvidt at de ikke ville legge av. Jeg kan heller ikke se at det er noen stor forskjellsbehandling her da situasjonene du beskriver er veldig forskjellig.

 

Anonymous poster hash: 85f1d...dd5

Skrevet

Men fikk du billetter da?

 

Anonymous poster hash: d488b...21c

Nei.

Gikk ned å tok ut penger å når jeg kom opp igjen så var de utsolgt.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Skrevet

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Så det er helt greit å forskjellsbehandle kunder??

Hun i døren sa jo selv at de hadde lagt av masse billetter til mange andre.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Skrevet

Jeg tenker at her var det en viss forskjell:

Hun som var før deg hadde sikkert bestilt billetter, hun hadde deretter med seg penger og betalte billetter når hun kom. Du kom uten å ha bestilt og hadde heller ikke med deg penger.

 

Hvis det var mange etter deg i køen og få billetter igjen, så skjønner jeg forsåvidt at de ikke ville legge av. Jeg kan heller ikke se at det er noen stor forskjellsbehandling her da situasjonene du beskriver er veldig forskjellig.

 

Anonymous poster hash: 85f1d...dd5

Jeg valgte å likevel sende en klage å sjefen der var helt enig med meg.

Han beklaget veldig at det ikke ble holdt av en billett til meg,å sa at alle kunder skal selvsagt behandles likt.

Fikk to gratis billetter til neste show for å rette opp feilen de hadde gjort :)

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Så det er helt greit å forskjellsbehandle kunder??

Hun i døren sa jo selv at de hadde lagt av masse billetter til mange andre.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Ja, det er greit å gi billetter til dem som tok seg bryet med å ringe først. Du var rett og slett ikke en relevant kunde for dem. Ulempen ved å være spontan!
Skrevet

 

 

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Så det er helt greit å forskjellsbehandle kunder??

Hun i døren sa jo selv at de hadde lagt av masse billetter til mange andre.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Ja, det er greit å gi billetter til dem som tok seg bryet med å ringe først. Du var rett og slett ikke en relevant kunde for dem. Ulempen ved å være spontan!

 

Jo tydligvis var jeg det ettersom sjefen beklaget på det sterkeste at jeg ikke fikk noe billett,å ordnet som sagt opp med å tilby med to gratisbilletter.

Som han selv sa så skal ikke sånn forskjellsbehandling forekomme å han skulle ta det opp med hun som sto i døren den dagen.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

 

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Så det er helt greit å forskjellsbehandle kunder??

Hun i døren sa jo selv at de hadde lagt av masse billetter til mange andre.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Ja, det er greit å gi billetter til dem som tok seg bryet med å ringe først. Du var rett og slett ikke en relevant kunde for dem. Ulempen ved å være spontan!

Jo tydligvis var jeg det ettersom sjefen beklaget på det sterkeste at jeg ikke fikk noe billett,å ordnet som sagt opp med å tilby med to gratisbilletter.

Som han selv sa så skal ikke sånn forskjellsbehandling forekomme å han skulle ta det opp med hun som sto i døren den dagen.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Eller han/hun vet at når de møter kranglefanter er det lurere å legge seg flat og si man skal rette på det ;) heter "smilekurs" det de har gått på ...
Skrevet

 

 

 

 

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Så det er helt greit å forskjellsbehandle kunder??

Hun i døren sa jo selv at de hadde lagt av masse billetter til mange andre.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Ja, det er greit å gi billetter til dem som tok seg bryet med å ringe først. Du var rett og slett ikke en relevant kunde for dem. Ulempen ved å være spontan!
Jo tydligvis var jeg det ettersom sjefen beklaget på det sterkeste at jeg ikke fikk noe billett,å ordnet som sagt opp med å tilby med to gratisbilletter.

Som han selv sa så skal ikke sånn forskjellsbehandling forekomme å han skulle ta det opp med hun som sto i døren den dagen.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Eller han/hun vet at når de møter kranglefanter er det lurere å legge seg flat og si man skal rette på det ;) heter "smilekurs" det de har gått på ...

 

Hva faen er problemet ditt??

Alle kunder skal selvsagt behandles likt!!

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, det skal de da ikke. De som møter opp i døra uten penger på en forestilling som ser ut til å bli full, må finne seg i at forhåndsbestille billetter går foran.

Skrevet

Nei, det skal de da ikke. De som møter opp i døra uten penger på en forestilling som ser ut til å bli full, må finne seg i at forhåndsbestille billetter går foran.

Hvis en forhåndsbestiller billetter så får mann ikke billettene i døren,da må en hente billettene i en kiosk.

Er forskjell på å forhåndsbestille billetter å at de legger av billetter til deg!

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Skrevet

 

 

 

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Så det er helt greit å forskjellsbehandle kunder??Hun i døren sa jo selv at de hadde lagt av masse billetter til mange andre.Anonymous poster hash: 9e848...953
Ja, det er greit å gi billetter til dem som tok seg bryet med å ringe først. Du var rett og slett ikke en relevant kunde for dem. Ulempen ved å være spontan!

Jo tydligvis var jeg det ettersom sjefen beklaget på det sterkeste at jeg ikke fikk noe billett,å ordnet som sagt opp med å tilby med to gratisbilletter.Som han selv sa så skal ikke sånn forskjellsbehandling forekomme å han skulle ta det opp med hun som sto i døren den dagen. Anonymous poster hash: 9e848...953

Det betyr ikke nødvendigvis at han er enig med deg!

 

Men han gidder kanskje ikke krangle med deg og gjør en løsning du er fornøyd med. Du kan fortsatt bli den bitchete kunden de ansatte snakker om!

 

Men du er jo fornøyd, og saken løste seg i din favør! Neste gang husker du kanskje å både bestille billetter og medbringe kontanter

 

Anonymous poster hash: 85f1d...dd5

Skrevet

 

 

 

 

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Så det er helt greit å forskjellsbehandle kunder??Hun i døren sa jo selv at de hadde lagt av masse billetter til mange andre.Anonymous poster hash: 9e848...953
Ja, det er greit å gi billetter til dem som tok seg bryet med å ringe først. Du var rett og slett ikke en relevant kunde for dem. Ulempen ved å være spontan!
Jo tydligvis var jeg det ettersom sjefen beklaget på det sterkeste at jeg ikke fikk noe billett,å ordnet som sagt opp med å tilby med to gratisbilletter.Som han selv sa så skal ikke sånn forskjellsbehandling forekomme å han skulle ta det opp med hun som sto i døren den dagen. Anonymous poster hash: 9e848...953

Det betyr ikke nødvendigvis at han er enig med deg!

 

Men han gidder kanskje ikke krangle med deg og gjør en løsning du er fornøyd med. Du kan fortsatt bli den bitchete kunden de ansatte snakker om!

 

Men du er jo fornøyd, og saken løste seg i din favør! Neste gang husker du kanskje å både bestille billetter og medbringe kontanter

 

Anonymous poster hash: 85f1d...dd5

 

Jeg sendte selvsagt en høflig mail å var overhodet ikke sur.

Men det må da være lov å  syns det er merkelig at de ansatte selv velger hvem de vil legge av billetter å ikke til.

 

Det står ikke på hjemmesiden deres at de bare tar kontanter så var mange i den køen som måtte snu å gå ettersom de kun hadde kort.

Det burde vært opplyst mye bedre om at kjøper en billett i døren så tar de kun kontant.

Til vanlig bestiller jeg selvsagt alltid billetter så det er ikke noe problem.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Så det er helt greit å forskjellsbehandle kunder??

Hun i døren sa jo selv at de hadde lagt av masse billetter til mange andre.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Ja, det er greit å gi billetter til dem som tok seg bryet med å ringe først. Du var rett og slett ikke en relevant kunde for dem. Ulempen ved å være spontan!
Jo tydligvis var jeg det ettersom sjefen beklaget på det sterkeste at jeg ikke fikk noe billett,å ordnet som sagt opp med å tilby med to gratisbilletter.

Som han selv sa så skal ikke sånn forskjellsbehandling forekomme å han skulle ta det opp med hun som sto i døren den dagen.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Eller han/hun vet at når de møter kranglefanter er det lurere å legge seg flat og si man skal rette på det ;) heter "smilekurs" det de har gått på ...

Hva faen er problemet ditt??

Alle kunder skal selvsagt behandles likt!!

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Jeg som sjef i samme bransje hadde også beklaget, og gitt en kompensasjon. Men kun for å jatte med. Hadde ikke tatt det opp med den ansatte, og hadde nok ledd litt bak ryggen til kunden.

Synes det er fascinerende hvor lite som skal til før noen klager..

 

Anonymous poster hash: 206d5...e41

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Nei, det kan du ikke klage på. Du kunne ha bestilt selv.

Så det er helt greit å forskjellsbehandle kunder??

Hun i døren sa jo selv at de hadde lagt av masse billetter til mange andre.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Ja, det er greit å gi billetter til dem som tok seg bryet med å ringe først. Du var rett og slett ikke en relevant kunde for dem. Ulempen ved å være spontan!
Jo tydligvis var jeg det ettersom sjefen beklaget på det sterkeste at jeg ikke fikk noe billett,å ordnet som sagt opp med å tilby med to gratisbilletter.

Som han selv sa så skal ikke sånn forskjellsbehandling forekomme å han skulle ta det opp med hun som sto i døren den dagen.

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Eller han/hun vet at når de møter kranglefanter er det lurere å legge seg flat og si man skal rette på det ;) heter "smilekurs" det de har gått på ...
Hva faen er problemet ditt??

Alle kunder skal selvsagt behandles likt!!

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Jeg som sjef i samme bransje hadde også beklaget, og gitt en kompensasjon. Men kun for å jatte med. Hadde ikke tatt det opp med den ansatte, og hadde nok ledd litt bak ryggen til kunden.

Synes det er fascinerende hvor lite som skal til før noen klager..

 

Anonymous poster hash: 206d5...e41

 

At du hadde ledd bak ryggen til kunden sier meg om deg enn om meg..

Da fremstår du som uproff og umoden!

 

Anonymous poster hash: 9e848...953

Skrevet

Har du høstferie nå da Pashla og er klar som et egg for å krangle litt igjen? HI, bare hev deg over det :-)

 

Anonymous poster hash: 31d01...4e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...