Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Noen her inne som har fått beskjed på UL at det blir en gutt, men at det har blitt jente? JM mente hun så en pung på mini i magen, men ikke noen penis. Vet jo at jeg er pent nødt til å vente på resultatet, men artig å høre om noen her inne har opplevd å få beskjed om gutt også har det blitt jente Har termin om ikke lenge, så får snart vite Anonymous poster hash: 7928d...65c
Gjest Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Mitt søskenbarn fikk beskjed 4 ganger!! at det var en gutt og malte rommet blått, handlet inn blått, u name it! Og ut kom det ei lita tulle
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Noen her inne som har fått beskjed på UL at det blir en gutt, men at det har blitt jente? JM mente hun så en pung på mini i magen, men ikke noen penis. Vet jo at jeg er pent nødt til å vente på resultatet, men artig å høre om noen her inne har opplevd å få beskjed om gutt også har det blitt jente Har termin om ikke lenge, så får snart vite Anonymous poster hash: 7928d...65c Min venninne fikk vite gutt 3 ganger og siste ultralyd var bare noen uker før. Ut kom en jente. Dette er 5 år siden Anonymous poster hash: 24c7a...053
☆☆☆ Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Under fødselen tok legen UL og såg tydelig pungen til eldstejenta. Då han fekk beskjed om at tre andre hadde sett jente tok han ein ekstra kikk og landa på at han iæville avvente til ungen var født før han var sikker på noko som helst. Det var vanskelig å skilje mellom pung og kjønnslepper sa han.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 3 og 4 UL ja! "alle" har sagt til meg at det skal MYE til for at de tar feil om de først sier gutt! Sannsynligheten for at det da stemmer skal visst være veldig stor.. Hmmm... Men her ser man jo at det er fullt mulig! hehehe... Jeg har selv en veldig følelse på jente så er derfor jeg lurer litt da HI Anonymous poster hash: 7928d...65c
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Dytter litt jeg Anonymous poster hash: 7928d...65c
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Har ikke skjedd med meg, men vet at mange som har tatt UL i Hammerfest har fått beskjed om gutt og fått jente Anonymous poster hash: dd199...ce3
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Skjønner ikke at det er mulig å ta feil nå som utstyret er blitt så bra. Kan jo nesten se om ungen får fregner. Vi ville ikke vite med sistemann, men straks jm satte sonden ned på magen så vi en tydelig liten snopp. Og gutt var det Anonymous poster hash: 30177...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå