Gå til innhold

Noen som har Volvo v70 2000mod?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det går an å skru av airbaggen på passasjersiden foran?



Anonymous poster hash: 85c0a...9b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ekstrautstyr på de fleste biler. Og hvis du har det, skal den sitte på siden av dashbordet (når du åpner døra- på siden der). Vi har ikke det på vår bil og kan derfor ikke ha barn foran...

 

Anonymous poster hash: 5dc65...712

Skrevet

Det er ekstrautstyr på de fleste biler. Og hvis du har det, skal den sitte på siden av dashbordet (når du åpner døra- på siden der). Vi har ikke det på vår bil og kan derfor ikke ha barn foran...

 

Anonymous poster hash: 5dc65...712

 

Okay. Tusen takk

Jeg har ikke bilen enda, men vurderer å kjøpe en. Men vil helst ha plass til 3 barneseter bak, eller 1 foran og 2 bak, + 1 voksen til

 

Anonymous poster hash: 85c0a...9b8

Skrevet

Jeg har den modellen, men aner ikke om det er mulig. Men vil jo tro det.....? Har bare barnesete bak, så det har ikke vært aktuelt for oss..... Bra bil forresten!! :-)



Anonymous poster hash: 539bf...d31
Skrevet

 

Jeg har den modellen, men aner ikke om det er mulig. Men vil jo tro det.....? Har bare barnesete bak, så det har ikke vært aktuelt for oss..... Bra bil forresten!! :-)

 

Anonymous poster hash: 539bf...d31

 

Tusen takk... ;)

Har dere 3 barneseter?

Skrevet

 

 

Jeg har den modellen, men aner ikke om det er mulig. Men vil jo tro det.....? Har bare barnesete bak, så det har ikke vært aktuelt for oss..... Bra bil forresten!! :-)

 

Anonymous poster hash: 539bf...d31

 

Tusen takk... ;)

Har dere 3 barneseter?

 

Nei, bare ett.....

 

Anonymous poster hash: 539bf...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...