Gå til innhold

Er denne vesken fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har dere forslag til finere varianter av en passe stor skulderveske med frontlommer, til under 2000 spenn?

Anonymous poster hash: d6e61...1c0

post-42-14617_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kommentarer?

Skrevet

Helt ok..

Anonymous poster hash: b6fea...776

Skrevet

Er Spikes&Sparrow et kjent merke?

Skrevet

Veldig tøff veske :) liker at de er litt mer avlange jeg da, ikke så firkanta. Men kunne fint brukt denne ja :)

Skrevet

Begynner å bli ganske populært i Trondheim i alle fall. Bøtter ut fra butikken.

Anonymous poster hash: 50179...2a7

Skrevet

Kjempetøff veske. Jeg har en annen modell av samme merke. Kjempefornøyd 😊

Anonymous poster hash: 2ec87...e38

Skrevet

Jeg synes den er helt forferdelig!

Anonymous poster hash: abfc2...4c4

Skrevet

Den var tøff - finere på skuldra enn for seg selv ;)

Anonymous poster hash: 462f4...4e3
Skrevet

Fin veske : ) Men hva spiller det for rolle hva jeg synes....? Kjøp veska hvis DU liker den! : )

Anonymous poster hash: af7ee...506
Skrevet

Jeg likte den ikke - men nå liker jeg Michael kors sine vesker så langt mer Harry en meg går fet vel neppe an å bli Men JEG liker det- Liker DU denne veska så kjøp den - er du som skal gå med den !!!

Anonymous poster hash: 4e0d9...540

Skrevet

Jeg likte den ikke - men nå liker jeg Michael kors sine vesker så langt mer Harry en meg går fet vel neppe an å bli Men JEG liker det- Liker DU denne veska så kjøp den - er du som skal gå med den !!!

Jeg liker også MK veskene. Hvor kommer det fra at de er Harry? Jeg leste også en avisartikkel om det. Er det noen misunnelige konkurrenter som står bak?

Den avbildede vesken syntes jeg var plane Jane.

Anonymous poster hash: 1e779...3d7

Skrevet

Jeg liker også MK veskene. Hvor kommer det fra at de er Harry? Jeg leste også en avisartikkel om det. Er det noen misunnelige konkurrenter som står bak?

Den avbildede vesken syntes jeg var plane Jane.

Anonymous poster hash: 1e779...3d7

Hvorfor skulle noen være misunnelig?

Mange som er opptatt av mote og klær syns MK er harry fordi det er et billig merke, med synlig og prangende logo. Altså ingen "klasse". Men det trenger man jo ikke være enig i

Anonymous poster hash: 730ff...c9a

Skrevet

Jeg likte den ikke - men nå liker jeg Michael kors sine vesker så langt mer Harry en meg går fet vel neppe an å bli Men JEG liker det- Liker DU denne veska så kjøp den - er du som skal gå med den !!!Anonymous poster hash: 4e0d9...540

Jeg liker også MK veskene. Hvor kommer det fra at de er Harry? Jeg leste også en avisartikkel om det. Er det noen misunnelige konkurrenter som står bak?Den avbildede vesken syntes jeg var plane Jane.Anonymous poster hash: 1e779...3d7

Hvorfor skulle noen være misunnelig? Mange som er opptatt av mote og klær syns MK er harry fordi det er et billig merke, med synlig og prangende logo. Altså ingen "klasse". Men det trenger man jo ikke være enig i Anonymous poster hash: 730ff...c9a
Det med prangende / synlig logo skjønner jeg virkelig ikke - er da virkelig plenty andre deignervesker som har mye mer prangende logo - nevner chanel, DG, LV ....

Jeg liker designet og at de er billigere enn andre deignervesker som JEG synes er styggeste er jo ingen ulempe !!

Skrevet

Styggere ikke styggeste ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...