Gå til innhold

Vi har et bedritent forhold og må ha hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med parterapi, og kan tipse om gode og ikke alt for dyre alternativer i Drammen?

Vi vil jo gjerne holde sammen, men all kjærlighet er borte og det eneste vi har til felles er barnet vårt. Vi har ikke den økonomiske tryggheten heller - eneste grunn til at vi per i dag holder sammen er ønsket om å være en familie og at barnet vårt ikke skal rives opp med rot fra hus og nærmiljø.

Men vi var jo et fantastisk par en gang..

Kan noen vær så snill å hjelpe meg litt?

Anonymous poster hash: 90037...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv gestaltterapi. I Drammen er det en som driver, ikke dyr heller. Tror det heter Sentrum gestalt eller noe. Han som driver det heter Henning Dahl.

Anonymous poster hash: 07a27...08b

Skrevet

Sentrum gestaltterapi ved Henning Dahl. Kan jo google å se

Anonymous poster hash: 07a27...08b

Skrevet

Noen med erfaring fra Familievernkontor? Det er jo gratis..

HI

Skrevet

Hvorfor holde sammen?

Tror du barnet får det bedre av det? Er det et slikt forhold du ønsker for barnet ditt når han/hun blir voksen?

For det er ofte det som skjer dessverre.

Anonymous poster hash: 625d8...60f
Skrevet

Hvorfor holde sammen?

Tror du barnet får det bedre av det? Er det et slikt forhold du ønsker for barnet ditt når han/hun blir voksen?

For det er ofte det som skjer dessverre.

Anonymous poster hash: 625d8...60f

Som jeg sier - vi ønsker å få hjelp for å få det til. Vi gir oss ikke uten kamp. Ser vi på skilsmissestatistikken så er det mange som gjør det.

Som min farmor sa - ekteskapet er en jobb.

Klarer vi ikke snu på ting etter å ha forsøkt hjelp er alternativet å gå fra hverandre..

HI

Skrevet

Hvorfor holde sammen?

For det er ofte det som skjer dessverre.Anonymous poster hash: 625d8...60f

Som jeg sier - vi ønsker å få hjelp for å få det til. Vi gir oss ikke uten kamp. Ser vi på skilsmissestatistikken så er det mange som gjør det.

Som min farmor sa - ekteskapet er en jobb.

Klarer vi ikke snu på ting etter å ha forsøkt hjelp er alternativet å gå fra hverandre..

HIAnonymous poster hash: 90037...172

Flott innstilling! :) Kjemp for hverandre og den lille familien deres! :)

Vi har vært der. Fikk trøbbel da barn nr 2 kom til verden. Vi brukte familievernkontoret. Litt lang ventetid, men det gikk greit likevel. Hadde ca 6 samtaler. Vi bor i en annen kommune. Er flere jeg kjenner som har brukt familievernkontoret. Flere lever fortsatt sammen og har det godt i dag!

Det er helt vanlig at følelsene daler litt etter at man har fått barn. Håper det kun er dette for dere også, og at dere raskt ser at det er håp for dere! Det er litt under et år siden vi startet med samtalene. Noen felt jobber vi litt med fortsatt, men kommunikasjon er bedre enn noen gang, så vi har fått noen verktøy å bruke.

Stå på! Jeg syns det er flott at folk kjemper og gjør et forsøk. Det er så mange som gir opp idag, som tenker at "nei, sånn er det!", for det er så mange forhold som kan reddes.

Anonymous poster hash: 0e299...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...