Gå til innhold

du som har tatt percing i brystvorten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det veldig vondt? Er det er problem om brystvorten ikke stikker ut hele tiden? Jeg har fryktelig lyst på, men vet ikke om jeg tørr og om jeg har blitt "for gammel" til det🙈

 

Anonymous poster hash: 2e31f...a90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den var vond å ta. Men tungen var verst. Den verste helingsperioden var navlen. Måtte ta min brystpiercing ut da jeg var gravid og nå er jeg ferdig med å føde og amme, så lurer på å ta ny piercing i brystvorta. Var ikke vondere enn det, altså ;)

 

Anonymous poster hash: b5869...607

Gjest gry1986
Skrevet

Tok i begge i sommer, selve stikket va vondt men det gikk fort over, va ømt te dage ittepå. Så kjente eg det ikkje ant en hvis eg kom borti...

Skrevet

Det var langt fra så vondt som jeg så for meg. De får tak selvom du ikke har utstikkende vorter :)

Skrevet

Jeg trodde det skulle være helt jævlig, men var ikke vondt ;) 



Anonymous poster hash: a9957...9a4
Skrevet

STYGT!!!!! ÆSJ; syykt harry!!!!!!



Anonymous poster hash: 9ccf4...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...