Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Var det veldig vondt? Er det er problem om brystvorten ikke stikker ut hele tiden? Jeg har fryktelig lyst på, men vet ikke om jeg tørr og om jeg har blitt "for gammel" til det🙈 Anonymous poster hash: 2e31f...a90
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg synes den var vond å ta. Men tungen var verst. Den verste helingsperioden var navlen. Måtte ta min brystpiercing ut da jeg var gravid og nå er jeg ferdig med å føde og amme, så lurer på å ta ny piercing i brystvorta. Var ikke vondere enn det, altså Anonymous poster hash: b5869...607
Gjest gry1986 Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Tok i begge i sommer, selve stikket va vondt men det gikk fort over, va ømt te dage ittepå. Så kjente eg det ikkje ant en hvis eg kom borti...
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Det var langt fra så vondt som jeg så for meg. De får tak selvom du ikke har utstikkende vorter
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg trodde det skulle være helt jævlig, men var ikke vondt Anonymous poster hash: a9957...9a4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 STYGT!!!!! ÆSJ; syykt harry!!!!!! Anonymous poster hash: 9ccf4...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå