Gå til innhold

Hva er det som foregår med håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan pokker meg ikke få en børste gjennom det lengre!

Hvor mye kan jeg skylde på graviditeten her? ;)

Eller må jeg bare innse at det er på tide å klippe ihvertfall en god del av, før jeg mister mer enn det jeg allerede gjør nå.

Kan ikke være naturlig at så mye faller ut hver gang jeg prøver å børste det....

Forslag?

Anonymous poster hash: e52eb...8ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på noen medisiner feks? Kurer du det nok? Og tar du vitaminer?

Har selv mister masse hår i periode på 6 mnd og føler meg skallet, men fant årsaken i går faktisk. Nemlig en bivirkning fra et medikament som ikke stod oppført som bivirkning. Baah!!

Skrevet

Jeg mister en god del hår ( så mye at frisøren ser det pga nye hår som kommer) hun sier det er for at jeg har så masse tynne tynne hårstrå så jeg vill i perioder miste mye. Men er det bare noen mnd siden fødsel så er det helt normalt og miste mye jeg fikk viker 1 år etter.de er nå vokst ut.

Skrevet

Jeg bruker ikke noen medisiner, men jeg bør kanskje sjekke om jeg trenger noen ekstra tilskudd. Graviditeten tar nok sitt av vitaminene jeg har....

Jeg har også tynne tynne hårstrå, veldig typisk nordisk hår... men skulle ønske det var noe jeg kunnegjøre for å ikke miste så mye i perioder....

Ellers tror jeg at jeg vil ta en tur til frisøren, noe av det styggeste jeg ser er langt pistrete hår, og jeg er redd jeg nærmer meg det nå...

sukk..

Anonymous poster hash: e52eb...8ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...