Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 På meg selv! Idiotisk av meg å drikke kaffe alt for sent i kveld! Nå ligger jeg her, lys våken mens mann og baby snorker i vei. Nå er det liksom ikke vits i å sovne heller, babyen våkner garantert innen 1 time for å få mat... Dumme meg! 😠😠 trenger søvn og, 3 uker gammel baby og ny tilværelse sliter litt... Andre som ikke får sove, Anonymous poster hash: 23f8a...5f4
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Huff den der er kjip. Jeg får heller ikke sove men det er fordi jeg har jobbet to netter denne uka og ikke klart å snu om. Ligger lys våken i senga nå (la meg nettopp). Anonymous poster hash: e3859...fdb
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Huff den der er kjip. Jeg får heller ikke sove men det er fordi jeg har jobbet to netter denne uka og ikke klart å snu om. Ligger lys våken i senga nå (la meg nettopp). Anonymous poster hash: e3859...fdb Det er også kjipt da 😡 når man gjerne skulle sovet og ikke får det til, ligger og kikker på klokka... bah! Crap synes jeg 😠 Anonymous poster hash: 23f8a...5f4
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Huff det høres nokså slitsomt ut.. :/ Jeg får ikke sove pga. en etterhvert ufattelig slitsom hodeverk som går over i migrene om nettene. Har selvfølgelig også vondt i magen idag. Antageligvis pga. at jeg tok en liten porsjon med lasagne hos min far idag. Det er alltid noe..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Huff det høres nokså slitsomt ut.. :/ Jeg får ikke sove pga. en etterhvert ufattelig slitsom hodeverk som går over i migrene om nettene. Har selvfølgelig også vondt i magen idag. Antageligvis pga. at jeg tok en liten porsjon med lasagne hos min far idag. Det er alltid noe.. Auch! Hodepine og migrene er ikke bra 😦 sliter med det jeg og. Blir verre med for lite søvn.. God bedring mtp hode og mage! 💚 Anonymous poster hash: 23f8a...5f4
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Huff det høres nokså slitsomt ut.. :/ Jeg får ikke sove pga. en etterhvert ufattelig slitsom hodeverk som går over i migrene om nettene. Har selvfølgelig også vondt i magen idag. Antageligvis pga. at jeg tok en liten porsjon med lasagne hos min far idag. Det er alltid noe.. Auch! Hodepine og migrene er ikke bra 😦 sliter med det jeg og. Blir verre med for lite søvn.. God bedring mtp hode og mage! 💚 Anonymous poster hash: 23f8a...5f4 Stress og lite søvn gjør ikke akkurat underverker nei :/ Eneste lyspunktet nå er at barna sover hos morfar i natt Har anfallsmedisin som hjelper en del heldigvis Takk for omtanken ♡ Håper du også får sove godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå