Gå til innhold

Er så irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

På meg selv!

Idiotisk av meg å drikke kaffe alt for sent i kveld! Nå ligger jeg her, lys våken mens mann og baby snorker i vei. Nå er det liksom ikke vits i å sovne heller, babyen våkner garantert innen 1 time for å få mat...

Dumme meg! 😠😠 trenger søvn og, 3 uker gammel baby og ny tilværelse sliter litt...

Andre som ikke får sove,

Anonymous poster hash: 23f8a...5f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff den der er kjip. Jeg får heller ikke sove men det er fordi jeg har jobbet to netter denne uka og ikke klart å snu om. Ligger lys våken i senga nå (la meg nettopp).

Anonymous poster hash: e3859...fdb

Skrevet

Huff den der er kjip. Jeg får heller ikke sove men det er fordi jeg har jobbet to netter denne uka og ikke klart å snu om. Ligger lys våken i senga nå (la meg nettopp).

Anonymous poster hash: e3859...fdb

Det er også kjipt da 😡 når man gjerne skulle sovet og ikke får det til, ligger og kikker på klokka... bah! Crap synes jeg 😠

Skrevet

Huff det høres nokså slitsomt ut.. :/

Jeg får ikke sove pga. en etterhvert ufattelig slitsom hodeverk som går over i migrene om nettene. Har selvfølgelig også vondt i magen idag. Antageligvis pga. at jeg tok en liten porsjon med lasagne hos min far idag. Det er alltid noe.. :P

Skrevet

Jeg får ikke sove pga. en etterhvert ufattelig slitsom hodeverk som går over i migrene om nettene. Har selvfølgelig også vondt i magen idag. Antageligvis pga. at jeg tok en liten porsjon med lasagne hos min far idag. Det er alltid noe.. :P

Auch! Hodepine og migrene er ikke bra 😦 sliter med det jeg og. Blir verre med for lite søvn..

God bedring mtp hode og mage! 💚

Skrevet

Auch! Hodepine og migrene er ikke bra 😦 sliter med det jeg og. Blir verre med for lite søvn..

God bedring mtp hode og mage! 💚

Stress og lite søvn gjør ikke akkurat underverker nei :/

Eneste lyspunktet nå er at barna sover hos morfar i natt :)

Har anfallsmedisin som hjelper en del heldigvis :)

Takk for omtanken :)

Håper du også får sove godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...