Gå til innhold

Føde på Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer fra føden på Tønsberg og vil dele? :)

Anonymous poster hash: 27405...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Drammen, men valgte å kjøre til Tønsberg for å føde der. Rett og slett for at i Drammen har de ikke lystgass, det har de i Tønsberg.

Uansett, er veldig fornøyd! Flotte jordmødre og pleiere, nytt og fint er der også da alt er pusset opp. Har ikke noe å klage på.

Må har jo jeg bare erfaring med de ansatte som var med på min fødsel, og jeg kan selvsagt ikke snakke for alle amdre.

Men min erfaring er i allefall veldig bra, og skulle jeg hatt en til ville jeg igjen født i Tønsberg 😃

Skrevet

Fødte i tønsberg i 2010 og skal føde der igjen i desember. Hadde flott JM og lege under fødsel, ikke fullt så fornøyd med tiden på barsel, men det kan jo bare ha vært meg som var uheldig. Gleder meg uansett til å føde der igjen. :)

Skrevet

Fødte der for tre år siden. Skal tilbake om et halvt år.

Veldig fornøyd med føden. Ikke så fornøyd med barsel, men de hadde mye pågang da jeg fødte, og det kan være grunnen.

Anonymous poster hash: cf8c8...153

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har ikke så mye å utsette på de. Litt ufin jordmor første gang, men ellers fint

Skrevet

Synes både fødsel og barsel var bra jeg :) Men jeg klarte meg selv på barsel og ringte ikke etter dem heller. Skjønner ikke de som ringte i ett sett..... uansett veldig bra og hyggelig :)

Anonymous poster hash: c9e03...add
Skrevet

Både fødsel og barsel var supert. Alle jeg møtte var bare fantastiske og jeg kosa meg veldig der😊 Du har all grunn til å glede deg.

Skrevet

Født der to ganger. Veldig fornøyd .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...