Gå til innhold

Ei venninne er utro mot forloveden sin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne skal gifte seg om 10 måneder. Hun elsker forloveden sin, men hun møter samtidig en gammel flamme. Denne gamle flammen er en eks som ikke behandlet henne så pent. Han var manipulerende og sjalu, og venninna mi hadde det ikke godt sammen med ham. MEN, de hadde god sex sammen. Og det er kun dette hun er ute etter; den gode sex´en.

Jeg har prøvd å si at hun burde gi seg med utroskapen og at hun kun vil bli ulykkelig av dette rotet i lengden. Hun sier at det bare er sex, og at hun skal kutte ham ut etter at hun er gift. Ingen barn er inni bildet.

Burde jeg si noe mer?

Anonymous poster hash: 36531...4ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en god venninne som holder du munn.

Jeg har selv en venninne som bedrar sin samboer. Jeg blander meg ikke opp i det da jeg ikke ser grunnen til det.

Anonymous poster hash: 03564...6a8

Skrevet

Du burde fortelle henne at dette ikke er akseptabelt og at hvis ikke hun forteller sin forlovede hva hun har gjort så blir du å gjøre det. Dette er galskap, og hun burde skjemmes, stakkars mannen om han gifter seg med ei som er utro.

Anonymous poster hash: 8eb48...7c1
Skrevet

Jeg kommer IKKE til å si noe til forloveden hennes, ei heller kommer jeg til å si at hun må fortelle det. Hun er venninnen min, og det hun betror til meg, er sikkert som banken.

Men jeg vet at hun kommer til å angre på dette. Og jeg har så lyst til å komme med en åpenbaring slik at hun kutter ut eksen :(

HI

Skrevet

Jeg ville nok prøvd å snakke med henne om at hun burde kutte han ut. Men uten å dømme. Det er så mye vi ikke vet om folks forhold. Som sagt min venninne har Vært utro mot samboeren sin og med en gang dømte jeg henne. Men når jeg fikk vite hvordan hun egentlig hadde det så forstod jeg at hun gjorde det hun gjorde.

Så hennes hemmelighet er trygg hos meg i evig tid. Hadde jeg Vært deg hadde jeg tatt det opp over et flaske vin. Kanskje hun åpner seg ner og er mottagelig for råd.

Skrevet

Du burde fortelle henne at dette ikke er akseptabelt og at hvis ikke hun forteller sin forlovede hva hun har gjort så blir du å gjøre det. Dette er galskap, og hun burde skjemmes, stakkars mannen om han gifter seg med ei som er utro.

Enig med denne. Hvis du har samvittighet i det hele tatt sitter du ikke og ser på at mannen kaster bort livet sitt uten å vite det selv. Hvordan hadde du likt å våkne opp en dag og finne ut at din "sjelevenn" ikke var den personen du trodde han var, og at du hadde brukt mange år av livet ditt på denne personen, og at valget du sto med nå var å få barn med han eller kanskje ikke få barn i det hele tatt fordi du snart var for gammel? Jeg tror det må være alles værste mareritt... Gi han sjansen til å treffe noen som respekterer han og som han kan dele et godt liv med og få barn med. Ikke frarøv han det.

Anonymous poster hash: b179e...8f0

Skrevet

Jeg ville nok prøvd å snakke med henne om at hun burde kutte han ut. Men uten å dømme. Det er så mye vi ikke vet om folks forhold. Som sagt min venninne har Vært utro mot samboeren sin og med en gang dømte jeg henne. Men når jeg fikk vite hvordan hun egentlig hadde det så forstod jeg at hun gjorde det hun gjorde.

Så hennes hemmelighet er trygg hos meg i evig tid. Hadde jeg Vært deg hadde jeg tatt det opp over et flaske vin. Kanskje hun åpner seg ner og er mottagelig for råd.

Takk for forståelse!

Jeg vil ikke dømme henne. Og jeg støtter henne uansett. Hun er ei god jente, selv om det hun gjør er galt.

Det jeg er bekymret for er at hun skal bli "ødelagt", slik som hun ble i forholdet til denne eksen. Det virker som om sex´en mellom dem overdøver all fornuft. Sex´en mellom venninna mi og forloveden er ikke så bra. Forloveden vil ha sex max en gang i måneden og hun får ikke til å snakke ut om det med ham. Han blir bare irritert når hun tar opp temaet :(

HI

Skrevet

Enig med denne. Hvis du har samvittighet i det hele tatt sitter du ikke og ser på at mannen kaster bort livet sitt uten å vite det selv. Hvordan hadde du likt å våkne opp en dag og finne ut at din "sjelevenn" ikke var den personen du trodde han var, og at du hadde brukt mange år av livet ditt på denne personen, og at valget du sto med nå var å få barn med han eller kanskje ikke få barn i det hele tatt fordi du snart var for gammel? Jeg tror det må være alles værste mareritt... Gi han sjansen til å treffe noen som respekterer han og som han kan dele et godt liv med og få barn med. Ikke frarøv han det.

Anonymous poster hash: b179e...8f0

Det er mulig jeg er en råtten person, men min lojalitet ligger først og fremst hos min venninne. Hun har betrodd seg til meg og bedt meg om å ikke si det til noen. Og jeg føler nesten jeg har brutt den tillitten ved å skrive om det her. 

Jeg vil snakke med henne om dette, få henne til å innse hvor lite lurt det er å være utro. Men jeg er tom for ord :( Eller jeg snakker til døve ører, venninna mi lever kanskje i ei boble?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...