Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Har en gutt på 7 år som gjerne vil besøke venner. Lurer på hva dere pleier å gjøre; å la barnet ringe på hos den han ønsker å besøke og spørre om det passer, eller skal jeg ringe og spørre om det passer at han kommer over? Anonymous poster hash: dd541...885
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Innenfor normale klokkeslett syns jeg det er helt ok at ungene ordner dette selv. Mao han stikker bort til venner i nærheten og ringer på. Anonymous poster hash: 15d59...fa9
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Så lenge de bor så nær hverandre at det er greit å si at det kke passer og så kan e bare gå hjem kan de bare ringe på. Er veien slik at de må følges ringer vi og avtaler. Anonymous poster hash: 881d1...ad5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Innenfor normale klokkeslett syns jeg det er helt ok at ungene ordner dette selv. Mao han stikker bort til venner i nærheten og ringer på. Anonymous poster hash: 15d59...fa9 For meg kommer det litt an på hvor langt unna kompisen bor. Er det rett borti veien så stikker de bare bort. Er det litt lenger unna ringer jeg gjerne og hører om det passer. Kjipt med bomtur Anonymous poster hash: 34f92...12c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Innenfor normale klokkeslett syns jeg det er helt ok at ungene ordner dette selv. Mao han stikker bort til venner i nærheten og ringer på. Anonymous poster hash: 15d59...fa9 For meg kommer det litt an på hvor langt unna kompisen bor. Er det rett borti veien så stikker de bare bort. Er det litt lenger unna ringer jeg gjerne og hører om det passer. Kjipt med bomtur Anonymous poster hash: 34f92...12c Derfor jeg skrev i nærheten... Anonymous poster hash: 15d59...fa9
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Takk for innspill. HI Anonymous poster hash: dd541...885
Serepta Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Til kameratene i gata raser ungene rundt og ringer på for å høre om venner er hjemme. Er det i kjøreavstand, avtaler vi såklart på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå