Gå til innhold

Hvor jobber en sosionom?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sosionomer her? Hvor jobber du, hvilke type arbeidsoppgaver har du?

 



Anonymous poster hash: f36a2...f8d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sosionom, men jeg kjenner tre stykker.

 

Ene er miljøterapaut på en ungdomsskole, ene er ansatt på en internatskole for "problembarm" og ei jobber som saksbehandler hos nav.

 

Vet også at det jobber sosionomer på sykehuset.

 

Anonymous poster hash: 9d429...709

Skrevet

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).



Anonymous poster hash: 9fed7...712
Skrevet

Jeg er sosionom og jobber på NAV Forvaltning som rådgiver/saksbehandler.



Anonymous poster hash: b8dc8...cb6
Skrevet

Hva er årslønn?

 

Anonymous poster hash: bf63e...f4b

Skrevet

Jeg som jobber på forvaltning har lønnstrinn 54. Er vel rundt 460 000?



Anonymous poster hash: b8dc8...cb6
Skrevet

Miljøterapeut i bolig for utviklingshemmede. Fire års ansiennitet, 369500 i året pluss en del i tillegg for kvelds-, helge- og hellidagsjobbing.

 

Anonymous poster hash: 6ce2e...d03

Skrevet

Hva er årslønn?

 

Anonymous poster hash: bf63e...f4b

Min årslønn er ca 485 000 kr. Jobber som nattevakt ( 80 %), og har endel natt- og helgetillegg.

Skrevet

 

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).

 

Anonymous poster hash: 9fed7...712

 

Hvor da? I kr.Sand?

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

Skrevet

 

 

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).

 

Anonymous poster hash: 9fed7...712

 

Hvor da? I kr.Sand?

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Gjøvik

Skrevet

 

 

 

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).

 

Anonymous poster hash: 9fed7...712

 

Hvor da? I kr.Sand?

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Gjøvik

 

Ja, den skulle være anonym..  :huh:

Skrevet

I BUP som klinisk sosionom, på barnevernsinstitusjon, på NAV, på sykehus, i rusomsorg.

Skrevet

 

 

 

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).

 

Anonymous poster hash: 9fed7...712

 

Hvor da? I kr.Sand?

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Gjøvik

 

Ok :) Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom :) 

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

Skrevet

I BUP som klinisk sosionom, på barnevernsinstitusjon, på NAV, på sykehus, i rusomsorg.

Hva slags etterutdannelse har du tatt for å bli klinisk sosionom? 

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

Skrevet

 

 

 

 

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).

 

Anonymous poster hash: 9fed7...712

 

Hvor da? I kr.Sand?

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Gjøvik

 

Ok :) Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom :)

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

I Kristiansand?

Skrevet

 

 

 

 

 

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).

 

Anonymous poster hash: 9fed7...712

 

Hvor da? I kr.Sand?

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Gjøvik

 

Ok :) Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom :)

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

I Kristiansand?

 

I nærheten av Kristiansand i allefall :) Hvor mange gutter har dere på hus da? Eller er det jenter og? 

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).

 

Anonymous poster hash: 9fed7...712

 

Hvor da? I kr.Sand?

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Gjøvik

 

Ok :) Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom :)

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

I Kristiansand?

 

I nærheten av Kristiansand i allefall :) Hvor mange gutter har dere på hus da? Eller er det jenter og? 

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Send en PM du, liker ikke å skrive sånne ting så alle kan se det ;)

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).

 

Anonymous poster hash: 9fed7...712

 

Hvor da? I kr.Sand?

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Gjøvik

 

Ok :) Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom :)

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

I Kristiansand?

 

I nærheten av Kristiansand i allefall :) Hvor mange gutter har dere på hus da? Eller er det jenter og? 

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Send en PM du, liker ikke å skrive sånne ting så alle kan se det ;)

 

Ja, ikke sant :) Ja, kjente jeg fikk kalde føtter da du ville vite eksakt hvor, hiihi ;) Men kan jo hende vi har flyktninger som kjenner hverandre... hvem vet. 

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre).

 

Anonymous poster hash: 9fed7...712

 

Hvor da? I kr.Sand?

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Gjøvik

 

Ok :) Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom :)

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

I Kristiansand?

 

I nærheten av Kristiansand i allefall :) Hvor mange gutter har dere på hus da? Eller er det jenter og? 

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Send en PM du, liker ikke å skrive sånne ting så alle kan se det ;)

 

Ja, ikke sant :) Ja, kjente jeg fikk kalde føtter da du ville vite eksakt hvor, hiihi ;) Men kan jo hende vi har flyktninger som kjenner hverandre... hvem vet. 

 

Anonymous poster hash: f3ea7...f17

 

Det kan fort hende ;)

Taushetsplikten gjør at man ikke vil oppgi noe som helst, i frykt for at noe blir gjenkjent ;)

Men det hadde vært veldig interessant å høre om dine generelle erfaringer rundt EMA-barn! 

Skrevet

 

I BUP som klinisk sosionom, på barnevernsinstitusjon, på NAV, på sykehus, i rusomsorg.

Hva slags etterutdannelse har du tatt for å bli klinisk sosionom?  Anonymous poster hash: f3ea7...f17

Jeg er ikke klinisk sosionom, men kliniske sosionomer har gjerne videreutdannelse fra R-BUP eller en annen klinisk institusjon.

  • 11 måneder senere...
Skrevet

I BUP som klinisk sosionom, på barnevernsinstitusjon, på NAV, på sykehus, i rusomsorg.

Hvordan blir man klinisk sosionom? Ikke bare sosionom ;) hvilke etterutdannelse har du tatt?

 

Anonymous poster hash: 0f08b...c49

Skrevet

Psykiatribolig, for mennesker med psykiske lidelser, ofte blandet med narkotika. 

 

Jeg er sykepleier da, men vi har en sosionom blant oss=)

Skrevet

Jeg jobber som saksbehandler I barneverntjenesten. Årslønn ca 450

 

Anonymous poster hash: 431ec...e67

Skrevet

Jeg jobber som saksbehandler I barneverntjenesten. Årslønn ca 450

 

Anonymous poster hash: 431ec...e67

Det gjør jeg også. Før det har jeg jobbet med enslige mindreårige asylsøkere, og som miljøterapeut i rus-institusjon.

 

Anonymous poster hash: e8886...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...