Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Noen sosionomer her? Hvor jobber du, hvilke type arbeidsoppgaver har du? Anonymous poster hash: f36a2...f8d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er ikke sosionom, men jeg kjenner tre stykker. Ene er miljøterapaut på en ungdomsskole, ene er ansatt på en internatskole for "problembarm" og ei jobber som saksbehandler hos nav. Vet også at det jobber sosionomer på sykehuset. Anonymous poster hash: 9d429...709
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber på NAV Forvaltning som rådgiver/saksbehandler. Anonymous poster hash: b8dc8...cb6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Hva er årslønn? Anonymous poster hash: bf63e...f4b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg som jobber på forvaltning har lønnstrinn 54. Er vel rundt 460 000? Anonymous poster hash: b8dc8...cb6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Miljøterapeut i bolig for utviklingshemmede. Fire års ansiennitet, 369500 i året pluss en del i tillegg for kvelds-, helge- og hellidagsjobbing. Anonymous poster hash: 6ce2e...d03
ærlig talt Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Hva er årslønn? Anonymous poster hash: bf63e...f4b Min årslønn er ca 485 000 kr. Jobber som nattevakt ( 80 %), og har endel natt- og helgetillegg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712 Hvor da? I kr.Sand? Anonymous poster hash: f3ea7...f17
ærlig talt Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712 Hvor da? I kr.Sand? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Gjøvik
ærlig talt Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712 Hvor da? I kr.Sand? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Gjøvik Ja, den skulle være anonym..
Iiiiik Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 I BUP som klinisk sosionom, på barnevernsinstitusjon, på NAV, på sykehus, i rusomsorg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #13 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712 Hvor da? I kr.Sand? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Gjøvik Ok Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom Anonymous poster hash: f3ea7...f17
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #14 Skrevet 10. oktober 2014 I BUP som klinisk sosionom, på barnevernsinstitusjon, på NAV, på sykehus, i rusomsorg. Hva slags etterutdannelse har du tatt for å bli klinisk sosionom? Anonymous poster hash: f3ea7...f17
ærlig talt Skrevet 10. oktober 2014 #15 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712 Hvor da? I kr.Sand? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Gjøvik Ok Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom Anonymous poster hash: f3ea7...f17 I Kristiansand?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #16 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712 Hvor da? I kr.Sand? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Gjøvik Ok Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom Anonymous poster hash: f3ea7...f17 I Kristiansand? I nærheten av Kristiansand i allefall Hvor mange gutter har dere på hus da? Eller er det jenter og? Anonymous poster hash: f3ea7...f17
ærlig talt Skrevet 10. oktober 2014 #17 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712 Hvor da? I kr.Sand? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Gjøvik Ok Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom Anonymous poster hash: f3ea7...f17 I Kristiansand? I nærheten av Kristiansand i allefall Hvor mange gutter har dere på hus da? Eller er det jenter og? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Send en PM du, liker ikke å skrive sånne ting så alle kan se det
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #18 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712 Hvor da? I kr.Sand? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Gjøvik Ok Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom Anonymous poster hash: f3ea7...f17 I Kristiansand? I nærheten av Kristiansand i allefall Hvor mange gutter har dere på hus da? Eller er det jenter og? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Send en PM du, liker ikke å skrive sånne ting så alle kan se det Ja, ikke sant Ja, kjente jeg fikk kalde føtter da du ville vite eksakt hvor, hiihi Men kan jo hende vi har flyktninger som kjenner hverandre... hvem vet. Anonymous poster hash: f3ea7...f17
ærlig talt Skrevet 10. oktober 2014 #19 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er sosionom og jobber med enslige, mindreårige asylsøkere (asylsøkere under 15 år som kommer til Norge uten foreldre). Anonymous poster hash: 9fed7...712 Hvor da? I kr.Sand? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Gjøvik Ok Jeg jobber med det samme, jeg er også Sosionom Anonymous poster hash: f3ea7...f17 I Kristiansand? I nærheten av Kristiansand i allefall Hvor mange gutter har dere på hus da? Eller er det jenter og? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Send en PM du, liker ikke å skrive sånne ting så alle kan se det Ja, ikke sant Ja, kjente jeg fikk kalde føtter da du ville vite eksakt hvor, hiihi Men kan jo hende vi har flyktninger som kjenner hverandre... hvem vet. Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Det kan fort hende Taushetsplikten gjør at man ikke vil oppgi noe som helst, i frykt for at noe blir gjenkjent Men det hadde vært veldig interessant å høre om dine generelle erfaringer rundt EMA-barn!
Iiiiik Skrevet 11. oktober 2014 #20 Skrevet 11. oktober 2014 I BUP som klinisk sosionom, på barnevernsinstitusjon, på NAV, på sykehus, i rusomsorg.Hva slags etterutdannelse har du tatt for å bli klinisk sosionom? Anonymous poster hash: f3ea7...f17 Jeg er ikke klinisk sosionom, men kliniske sosionomer har gjerne videreutdannelse fra R-BUP eller en annen klinisk institusjon.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #21 Skrevet 20. september 2015 I BUP som klinisk sosionom, på barnevernsinstitusjon, på NAV, på sykehus, i rusomsorg. Hvordan blir man klinisk sosionom? Ikke bare sosionom hvilke etterutdannelse har du tatt? Anonymous poster hash: 0f08b...c49
nasse nøffen Skrevet 20. september 2015 #22 Skrevet 20. september 2015 Psykiatribolig, for mennesker med psykiske lidelser, ofte blandet med narkotika. Jeg er sykepleier da, men vi har en sosionom blant oss=)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #23 Skrevet 20. september 2015 Jeg jobber som saksbehandler I barneverntjenesten. Årslønn ca 450 Anonymous poster hash: 431ec...e67
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #24 Skrevet 20. september 2015 Jeg jobber som saksbehandler I barneverntjenesten. Årslønn ca 450 Anonymous poster hash: 431ec...e67 Det gjør jeg også. Før det har jeg jobbet med enslige mindreårige asylsøkere, og som miljøterapeut i rus-institusjon. Anonymous poster hash: e8886...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå