Miss Mamma Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Problemet mitt er at etter at jeg fikk mitt andre barn for noen mnder siden så har jeg mistet enorme mengder med hår (ja vet at det er vanlig), men nå begynner det å bli så lite hår igjen at jeg kan se hodebunnen igjennom om håret henger rett ned(har veldig tynt hår fra før). Det er ikke akkurat pent. Jeg vurderer å klippe meg ganske kort på håret, men jeg er så redd for å se stor ut. Jeg er 174cm og veier 69 kg, har litt fyldige lår, rompa med og har litt ekstra på hoftene og på magen. Har i tillegg ikke noe særlig med pupper heller desverre. Hva hadde du gjort i min situasjon, ville du ha ventet på at håret skal vokse ut igjen og i mellomtiden lukke øya å ignorere at man ser hodebunnen, eller ville du ha klippet deg kort å så la alt håret vokse likt ut igjen? Har skikkelig bestemmelsesvegring....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Du blir vel ikke mindre av langt hår. Anonymous poster hash: d69da...608
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Ser man stor ut med kort hår? Jeg har kort hår, og har hatt det i mange år. Jeg stortrives med det, blant annet fordi det er lettere å stelle, og fordi jeg rett og slett ser bedre ut da. Så for meg ville valget vært lett. Klipp klipp! Anonymous poster hash: 9781d...d1e
Elsker livet Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg ville tatt det gradvis. Fått en stuss og en grei oppklipp for å skjule litt av hårtapet, og så klippet meg jevnlig til hadde vokst seg slik det var. Men jeg er ikke glad i kort hår på kvinner. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har aldri sett en kvinne som er penere med kort hår enn langt. Jeg syns også at store kvinner kler kort hår mindre enn slanke kvinner. Det har litt med proporsjoner å gjøre kanskje? Men dette er nå bare mitt synspunkt, og du må nesten avgjøre selv hvor godt du kan trives med kort hår.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Folk får ofte større neser med kort hår. Men kroppen synes jeg er det samme. Anonymous poster hash: d69da...608
Miss Mamma Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2014 Dere gjør det så vanskelig, forventet enten Ja, det går fint eller Nei ikke finn på å gjør det.. hahaha!! Jeg har jo veldig lyst til å klippe det, nå passer det jo fint siden det er vinter goså, vil jeg skjule det så trer jeg på en lue, men åh, dette er så vanskelig. Har i tillegg farget håret mørkt siden jeg var i tenårene og er såå lei av å farge det hele tiden, så hadde jo vært greit å klippet det for så å la det vokse ut i min egen hårfarge... Men igjen, aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tenker at om man er stor og klipper håret kort, så blir man større, men det er da mest pga at hodet blir så rundt og at evt dobbelhake kommer frem osv. men da er det og lettere å legge merke til at man er litt større enn hva man trodde ellers også. Kan hende at det bare er jeg som innbiller meg dette altså. Jeg har jo ikke det problemet med dobbehake og rundt ansikt, men er fortsatt redd for det om dere skjønner.. Ja vet, er helt på jordet og prater rundt meg selv, men hadde jeg bare klart å ta en endelig avgjørelse så hadde det vært mye enklere...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Gjorde det jeg, samme problem som deg: tynt hår, enda tynnere etter fødsler...helt ille. Måtte klippe det ganske kort (a la Robin wright), nå har det vokst ut en del og jeg ser at jeg rett og slett må klippe meg veldig kort. Har dessverre arvet min mors tynne hår, og nå som jeg er 36 er det rett og slett lite igjen. Klipper meg kjempekort og kjøper en parykk til festlig bruk tror jeg! Go for it Anonymous poster hash: 902b9...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå