Gå til innhold

Noen her som har hatt lungebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort ble dere friske med penicillin? Og hvor lenge sykmeldt? Har fremdeles svettebyger flere ganger om dagen, men ingen feber. Men hosten sitter utrolig godt i:-/

Anonymous poster hash: db5e4...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 uker tok det her :( Og nå skal jeg vaksineres mot pneumokker! God bedring!

Skrevet

Var syk i 3 uker, og ble ikke skikkelig frisk før etter ca 10 uker. Forferdelig slitsomt. Svigermor slet i 1,5 år.

Anonymous poster hash: 3dfb6...0e7

Skrevet

Hatt bakteriell lungebetennelse en gang, var ekstremt dårlig - lå i et mørkt rom i to uker og hadde ekstremt vondt for hvert host, fikk ikke i meg mat eller drikke omtrent. Mamma måtte hjelpe meg å sitte for å få i meg vannslurker. Hosten satt i en god stund, men to uker var i senga. Etter D kunne jeg gå på skolen igjen.

Hadde viruslungebetennelse nylig, da hostet jeg i 4 uker.

God bedring!

Anonymous poster hash: d7460...803

Skrevet

Har hatt bakterie lungebetennelse

Var veldig syk!! Gikk ned mange kg

Anonymous poster hash: 13419...c36

Skrevet

Var sykemeld i 2 uker, men tungpustet og lav på energi var jeg sikkert i 2 mnd. Følte meg redusert lenge...

Anonymous poster hash: b180d...1c4

Skrevet

Fikk lungebetennelse som høygravid. Å gå igjennom (haste)keisersnitt når man knapt kan hoste er ikke noe særlig. Det ble noen harde uker med pencilin 4 x daglig, i kombinasjon med å være nybakt mamma for første gang. Måtte ligge på sykehuset i ni dager etter fødselen, og tilbake på diverse kontroller etterpå.

Anonymous poster hash: 844d2...69b

Skrevet

Ble syk ca 20 august. Tok en stund før lungebetennelsen ble påvist da det var atypisk lungebetennelse, så måtte prøve 2 forskjellige antibiotika før det virket. Gikk ganske raskt når jeg fikk rette medisinen.

Jeg hoster lite nå men den satt lenge i. Derimot er kondisen min dritdårlig og først denne uken jeg følte at jeg kunne gå en liten tur uten å hoste eller være dødsliten. Likevel er jeg helt tydelig satt tilbake og føler nesten jeg må på rehab hva angår kondis:/

Anonymous poster hash: 0b70a...5be

Skrevet

Vel, jeg hadde som følge av lungeemboli, så ble ikke frisk før det var løst opp. (Men jeg hadde nesten 40 i feber, tross antibiotika og paralgin forte..)

Anonymous poster hash: d8ce2...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...