Gå til innhold

Å NEI!!! :O Så flaut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ny sjef idag og tittet på facebooksiden hans istad på telefonen. Så har jeg kommet borti "legg til venn" og han godtok! Å herregud, så flaut! Hadde jo ingen planer om å legge han til da :hakeslepp:

Anonymous poster hash: a56b8...72c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det flaut?

Skrevet

Det er helt innafor ;-) ikke noe å være flau for!

Anonymous poster hash: 12494...caa

Skrevet

Bra det da :P Jeg kjenner han jo ikke annet enn at han er sjef :P Første gang idag jeg har pratet ordentlig med han :P

Anonymous poster hash: a56b8...72c
Skrevet

Skjønner deg.

Anonymous poster hash: 35f0a...781
Skrevet

Eeeeh, det er vel ikke innafor å være venn med sjefen på face?

Anonymous poster hash: 64500...51d

Skrevet

Jeg har vært venn på face med to av mine tidligere sjefer. Helt greit!

Anonymous poster hash: b1974...313

Skrevet

Jeg hadde også vært driitflau!

Heller grave meg ned enn å legge til sjefen, men oh well. What's done is done ;)

Anonymous poster hash: 3b215...a4d

Skrevet

Jeg skjønner du er flau... Men - det hadde vel vært verre om han avviste deg? Når han først godtar deg er det jo greit, på en måte. Ligg lavt og gjør jobben din, snart er det glemt.

Anonymous poster hash: 5c70f...d62
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg oppdaget en dag at datteren på ett har vært litt klåfingret på facebook...Hun hadde sendt venneforespørsel til ei som jobbet på en annen avdeling der jeg jobbet for over et år siden...Har bare hilst på henne i garderoben liksom...og hun godtok forespørselen...Det syntes jeg var flaut! Mulig hun har slettet meg igjen nå, jeg har ikke turt å gjøre det selv :fnise:

Skrevet

Du får si det som det er til han. At du bare var å googla litt på han også kom du borti knappen :fnise:

Skrevet

Du får si det som det er til han. At du bare var å googla litt på han også kom du borti knappen :fnise:

Det er jo enda flauere :P

Skrevet

Det er flaut ja :P du har min fulle sympati ;) ta praten om det på julebordet. Det blir bra ;)

Anonymous poster hash: fb1ba...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...