Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Hvordan gjør dere det med gaver? Vi blir 15 stykker og selv om vi kun åpner gaver fra de vi feirer med tar gjerne gavene kjempe lang tid og de eldste blir utålmodige. Lurer på hvordan andre gjør med gaver? Anonymous poster hash: 23c25...17a
Nullstress;) Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Vi åpner alle gavene. Vi begynner kanskje 30 min etter middagen. Så åpner vi noen gaver, spiser litt dessert, åpner fler gaver. Det tar tid, med det er sååå gøy 😃😃😃
*Nøtta* Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 De eldste blir utålmodig? Den er det vel verre å gjøre noe med. Men her er vi også 15 stk avogtil flere, og vi sorterer gavene fra begynnelsen, sånn at barnas gaver stort sett ligger på ene siden av treet, og de voksnes på andre siden. Så når åpningen begynner da, så er det lettere å finne frem barnas gaver når tålmodigheten til de minste begynner å minke. Da sørger vi for at ungene får åpnet sine gaver, og når barna da er i seng eller har satt i gang å leke med de nye gavene sine, så kan vi voksne åpne resten av våre.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Ungene åpner sine og legger seg og så tar vi voksne natta til hjelp... Anonymous poster hash: e94e0...cde
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Takk for svar. Barna er stort sett fra skolealder og opp så de er sent oppe på julaften. De blir heller ikke utålmodige, men besteforeldre og min barnløse søster pines når gaveutdelingen varer for lenge, tross de får masse gaver selv Anonymous poster hash: 23c25...17a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Takk for svar. Barna er stort sett fra skolealder og opp så de er sent oppe på julaften. De blir heller ikke utålmodige, men besteforeldre og min barnløse søster pines når gaveutdelingen varer for lenge, tross de får masse gaver selv Anonymous poster hash: 23c25...17a Hehe, da hadde jeg faktisk ikke brydd meg en tøddel om bestemor og tante Så lenge barna er fornøyd er jeg fornøyd. Anonymous poster hash: 1cbab...35a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Det må de altså leve med, det er julaften og gaver er hele cluet. Mange gaver. Over lang tid. Anonymous poster hash: 8b3cf...74c
petite fleur Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Besteforeldrene dine og tanta høres rimelig håpløse ut.... Skulle tro de syntes det var koselig med gaveåpnig? Man sitter jo og prater og kommenterer, drikker kaffe, spiser litt snop og tar bilder og koser seg? Vel, sånn gjør vi det, i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Vi åpner en og en gave, til alle gavene er åpnet (ikke bare fra de som er til stede, hva er DET for noe?!). Det tar laaang tid, men det er jo deler av poenget. Tenk om man bare brukte en time på gaveåpningen, så ufattelig stusselig.. Anonymous poster hash: c4cd6...2cb
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Vil tippe hver person sikkert får 8-10 gaver fra de som er tilstede så bare det blir sikkert 150 gaver. Å ta med fra andre funker derfor ikke. Men skal stramme de opp før julaften og få de til å skjønne en kveld i året får en bare ta seg sammen. Anonymous poster hash: 23c25...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå