Gjest Dumi Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg må bare si takk til dere! Det har vært så mye negativ skriveri om dere, ufortjernt! Takk til alle dere som har alt klær på stell, takk til dere som leverer OK matpakker. Takk til dere som setter av de få minuttene for å høre hvordan deres barn har hatt det den dagen. Takk til dere som ikke tar den telefonen fra jobb ved henting; den telefonen fra jobb er ikke så viktig! Takk til dere som holder barnet deres hjemme den ekstra dagen så ikke andre barn og voksne blir smittet! Takk!
Elza Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Følte meg truffet her Takk! Og takk til dere som er ansatte i barnehagen som tar vare på det viktigste i livet mitt hver dag og gir omsorg og læring mens jeg er på jobb!
Klønemor Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Da vil jeg gi en stooor takk tilbake, til dere gode, omsorgsfulle, fantastiske folk som gir barna våre en gøyal og lærerik dag der de blir sett, hørt og tatt godt imot:) det varmer hjertet mitt så uendelig mye når jeg tenker på de ansatte i vår bhg, av og til klarer jeg ikke forstå hvordan de har så mye energi og glede og godhet å gi til mine barn i en sikkert hektisk og krevende hverdag:) tusen millioner takk! Dere er virkelig GULl verdt<3
skinnfilla Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Det skulle da bare mangle! Dere gjør en fantastisk jobb! Leker, trøster, mater, legger, synger, Ungene lærer å vente på tur, kle på seg selv, trafikkregler, sosialt samspill , alt mellom himmel og jord. Dere forteller småglimt av hverdagen, viser bilder , smiler hver eneste morgen Jenta mi gleder seg til bhg hver dag, løper og hiver seg rundt halsen på de ansatte. Det er trygt og godt for mor å vite at det mest verdifulle blir godt tatt vare på. Men takk skal du ha hyggelig å bli nevnt
*Miss Marple* Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 For en hyggelig tråd! Jeg tenkte faktisk på hvor utrolige de ansatte på mini's avdeling er da jeg hentet i dag. Etter en dag med utrolig mye vær og helt sikkert mange utfordringer med regnklær, bæsjebleier og sliten barn sitter de to voksne på gulvet og leker og synger sammen med barna. Jeg såg de noen sekunder før de oppdaget meg og den varmen og tryggheten de gir barnet mitt gjør meg trygg og takknemlig. Så takk selv for den utrolig fine og viktige jobben du og dine kollegaer gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå