Gå til innhold

Jeg er så ensom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par "venninner", men tør ikke prate med dem om annet enn overfladisk ræl..

Har en samboer, men det hender jo at jeg trenger å prate litt om meg og han og.. Ender som regel opp med at jeg bare holder alt inni meg og gir opp. Er så misunnelig på alle med gode venninner..

Anonymous poster hash: 80c26...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor holder du til da? :) kjenner igjen følelsen..

Anonymous poster hash: 44938...c24

Skrevet

Vet du, jeg har det litt sånn som deg. Jeg har veldig gode venninner som jeg har kjent lenge, men forholdene våre har forandret seg litt.

Nå er vi rundt 40, og snakker kanskje ikke om "bagatellproblemer" som vi gjorde før. Men jeg merker at vi alle nok har en slags oppfatning av hvordan ting skal være, og synes kanskje at alle andre klarer alt stress og kav og problemer så mye bedre enn seg selv. Derfor så er terskelen blitt høyere for å "syte". Man vil ikke være dårligere enn de andre, og derfor så holder man kanskje veldig personlige ting inni seg. Det gjør jeg også for mannen min.

Anonymous poster hash: d8b44...4f6
Skrevet

Jeg føler meg også ensom.Savner venninner å gå ut på byen sammen med ,kino,gå på cafe ut å spise osv.Nå er helgen her og jeg har ingen å finne på noe med .Har en venninne. men hun er opptatt.Så her sitter jeg:/

Skrevet

Hvor holder dere til? Jeg bor i Kongsberg. Andre i nærheten?

Anonymous poster hash: 202ab...1c1

Skrevet

Litt samme, har noen få gode venninner, men et par har nyfødte og er gravide, så føler ikke jeg har noen å finne på noe med lenger. Har et barn selv, men kunne tenkt meg en kveld ute av huset i ny og ne fordet.

Anonymous poster hash: cbf42...af2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...