Gå til innhold

Sexlyst


Ella81

Anbefalte innlegg

Andre her inne som slit med sexlysta?

 

Må inrømme at her i gården har det ikkje skjedd noko på det planet sidan spiren blei til. Og det er litt lenge syns eg...... Men har absolutt ingen lyst. INGEN.

 

Gah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ikke så voldsomt her heller, men nå har sambo vært bortreist ei uke, så det har liksom ikke gjort noe :P Er vel for min del mest trøttheten som ødelegger den biten. Men om det blir som forrige runde tar det seg opp etter 3-4 mnd... Og da begynner sambo å slite litt når magen begynner å synes... Det er visst ikke noe den karen tenner på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en sexlyst jeg kan direkte skryte av for tida... Har vel hatt sex en eller to ganger etter lille knøtt ble unnfanget.

Tror også jeg er litt redd for å ha sex. Dagen før jeg spontanaborterte sist hadde vi sex, og selv om jeg jo vet at det ikke skal være farlig, blir jeg litt redd for det likevel.

Tror nok i kveld mannen hadde blitt glad om lysten øker snart, men han har ikke mast en eneste gang. Han er tålmodig som få og kunne sikkert ventet til lenge etter fødselen om han måtte, selv om han har aldri så mye lyst nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at jeg ikke er alene om dette! Min mann venter også tålmodig, snill som han er. Jeg sliter med småkvalme hele tiden, og da er ikke sex det første som frister i hvert fall! Håper det snart går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan vel innrømme at jeg of sliter her. Men det er nok mer fordi jeg vil. Mens kjæresten ikke er helt der. Og jeg forstår det veldig med tanke på symptomene hun har. Likevel er det ble i den nærheten jeg savner. Ikke selve sexen. Men det å bli tatt på. Sett på og kysset uten at kjæresten holder pusten fordi du lukter alt fra såpe til middag. 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er for trøtt rett og slett! 6+2 i dag.. Trår til her og der, men 1 prioritet er å sove mest mulig, hehe

Får prøve å være litt tilgjengelig til helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller. Jeg får vondt jeg, rett og slett. Jeg vet at det blir trangere og sånn, men det var overhodet ikke nødvendig! Nå gjør det vondt... Håper det gir seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...