Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 De er en del sammen, spesielt nå de tiden da samboeren hans er i utlandet et halvår for å studere. Jeg likte han i starten, men han ga ikke så godt førsteinntrykk på meg. Møtte han første gang i januar ca, da endte han opp med å dra hjem til en av jentene på festen (hun var/er singel) og de lå sammen. Forrige helg møtte vi denne kompisen tilfeldig ute da hab var på vei inn i sin leilighet (bor i samme oppgang) og da adde han med seg en dame som var helt fremmed for oss begge. hab ble satt ut da vi møttes og sa "oi er ete her nå, det regnet jeg ikke med ops" og damen bare knuste litt før jeg håndhilste på henne og spurte om det var søsterentil "Lise" siden de lignet, og spurte om hun var hjemme fra utlandet. Han svarte litt bryskt at jeg visste hvor hun var da så det var teit spm. Vi gikk så inn til hver vår leilighet. Ikeld er mannen med denne kompisen og skal være med hab i morgen også. Jeg stoler 100% på mannen min er ikke det, men jeg syntes det er helt dustete å bruke hele helgen på han, som er en utro dust. Vil vel bare blåse ut litt. Har dere noen synspunkter? Anonymous poster hash: 96f9c...cda
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Prøv igjen du, denne gangen med stave kontroll. Dette går ikke an å lese. Anonymous poster hash: 2cde8...d60
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 De er en del sammen, spesielt nå de tiden da samboeren hans er i utlandet et halvår for å studere. Jeg likte han i starten, men han ga ikke så godt førsteinntrykk på meg. Møtte han første gang i januar på fest da endte han opp med å dra hjem til en av jentene på festen (hun var/er singel) og de lå sammen. Forrige helg møtte vi denne kompisen tilfeldig ute da han var på vei inn i sin leilighet (bor i samme oppgang) og da hadde han med seg en dame som var helt fremmed for oss begge. han ble satt ut da vi møttes og sa "oi er dere her nå, det regnet jeg ikke med ops" og damen bare kniste litt før jeg håndhilste på henne og spurte om det var søsteren til samboeren hans siden de lignet, og spurte om Samboeren var hjemme fra utlandet. Han svarte litt bryskt at jeg visste hvor hun var og at det var teit spm. Vi gikk så inn til hver vår leilighet. Ikveld er mannen med denne kompisen og skal være med han i morgen også. Jeg stoler 100% på mannen min er ikke det, men jeg syntes det er helt dustete å bruke hele helgen på han, som er en utro dust. Vil vel bare blåse ut litt. Har dere noen synspunkter? Nå har jeg rettet, nå burde det være forståelig. Anonymous poster hash: 96f9c...cda Anonymous poster hash: 96f9c...cda
Elza Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Han er jo tydeligvis en utro dritt, men for alt du vet har de en avtale om at det er greit at han har seg med andre damer mens hun er i utlandet. Samtidig er det jo ikke din kompis så om mannen din ikke bryr seg burde det nok ikke være et problem. Han synes nok kompisen er en dust han også, men at han ikke vil ødelegge vennskapet av den grunn
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er venninne eller mer som bekjent med hans samboer. Vi tar en kaffe og sånt iblant. De har ikke en slik avtale såpass vet jeg med sikkerhet. Ja mannen syntes også han er en dust som gjør sånt, men det irriterer meg at nå som han oppfører seg som "young free and single" at han plutselignskal ut hver helg og drar med seg min mann... For 3/4 helger siden var de på strippeklubb, det driter jeg i altså, men da skulle denne kompisen ha med seg dame på nach og hun ville ikke om ikke venninnen ble med og da prøvde han alt han kunne å få med min mann så han kunne underholde venninnen... Jeg vet at samboeren hans kommer til å spørre meg om alt har gått bra når hun kommer hjem. Hun sa før hun dro " ta litt vare på NN da, og nå blir det vel en del byturer på han, men det er jo bare hyggelig at mennene våre er ute sammen siden de begge er i forhold" Jævelen i meg sier jeg skal si ifra, engelen sier fei for egen dør og hold fred.. Anonymous poster hash: 96f9c...cda
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg hadde sagt fra, hadde blitt rasende om jeg senere fant ut at venninna mi visste hva som foregikk uten å fortelle det til meg. Anonymous poster hash: 87585...e0e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Hvis du anser deg selv som hennes venninne så bør du fortelle henne det.. Eller..kanskje si til fyren at han har EN uke på å si noe før du kommer til å snakke med henne selv. Han er en utro dritt, så gi beng i at han blir sur/sint/skuffa. Han kan bare takke seg selv, det er HAN som driter seg ut her! Anonymous poster hash: 7b3a4...00c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Skrev en sms til han nå at jeg syntes han oppfører seg som en dritt, og at jrg kommer til å være 100% ærlig når samboeren hans spør. Min mann mener jeg ikke skal si noe fordi det er ikke vårt ansvar. Og fordi vi ble kjent med mannen hennes før henne. Men jeg syntes det er en dårlig tankegang, og hadde likt om noen sa ifra til meg om min mann var en utro dritt selvom jeg ikke hadde blitt glad for å få vite det så klart. Skal jeg sinnet face2 face når hun kommer hjem i slutten av nov/desember? Hi Anonymous poster hash: 96f9c...cda
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Ja, det synes jeg du skal. Dette får hun nok rede på før eller siden uansett, og vil sikkert bli kjempeskuffet om du også har ført henne bak lyset, ved å holde kjeft. Denne typen har jo tydeligvis ingen skrupler. Han gidder jo ikke å skjule at han er utro engang.....
Siamese Hellhound Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 For en dustekompis. Han fortjener å bli avslørt, stakkars kjæresten hans.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Prøv igjen du, denne gangen med stave kontroll. Dette går ikke an å lese. Anonymous poster hash: 2cde8...d60 Mener du "stavekontroll"? Prøv en gang til, du. Anonymous poster hash: 49dba...24d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Nå er dette din manns kompis ikke din, og jeg er enig med kompisen - din kommentar til denne dama var unødvendig. Ikke kan dette være en veldig nær venninne av deg heller om du møtte han første gang i januar og henne mye senere. Enig med mannen fin - ikke bland deg oppi dette - ikke din sak. Anonymous poster hash: 5adc0...cb2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #13 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er venninne eller mer som bekjent med hans samboer. Vi tar en kaffe og sånt iblant. De har ikke en slik avtale såpass vet jeg med sikkerhet. Ja mannen syntes også han er en dust som gjør sånt, men det irriterer meg at nå som han oppfører seg som "young free and single" at han plutselignskal ut hver helg og drar med seg min mann... For 3/4 helger siden var de på strippeklubb, det driter jeg i altså, men da skulle denne kompisen ha med seg dame på nach og hun ville ikke om ikke venninnen ble med og da prøvde han alt han kunne å få med min mann så han kunne underholde venninnen... Jeg vet at samboeren hans kommer til å spørre meg om alt har gått bra når hun kommer hjem. Hun sa før hun dro " ta litt vare på NN da, og nå blir det vel en del byturer på han, men det er jo bare hyggelig at mennene våre er ute sammen siden de begge er i forhold" Jævelen i meg sier jeg skal si ifra, engelen sier fei for egen dør og hold fred.. Anonymous poster hash: En 96f9c...cda Du mener vel: jævelen sier fei for egen dør, mens engelen sier: si ifra! Anonymous poster hash: f74c9...420
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #14 Skrevet 10. oktober 2014 Mannen møtte denne kompisen i bakgården. Vi bor jo i samme oppgang. Og de fant tonen lett og je måtte han på en fest noen uker senere. Jeg er ikke venninne med samboeren hans nei, men har møtt henne på litt vors og utenfor og i oppgangen og vi har tatt kaffe noen ganger og laget mat sammen til våre menn. Så det er ikke min business det vet jeg jo, men jeg får så vondt av henne! De har vært sammen i årevis. Flyttet sammen for ca et år siden. Han tar med andre damer hjem i deres hjem eg blir dårlig! Og klarer ikke lyve denne damen opp i ansiktet når hun kommer hjem å sikkert ville finne på noe alle fire. Kommer ikke til å si ifra til henne nå mens hun er borte. Tenker mer på når hun kommer hjem. Jeg må enten unngå henne totalt. Eller si det. Om jeg unngår henne helt blir jo det veldig rart. Jeg klarer ikke lyve når folk spør meg rett ut hvordan det har gått ol. Denne mannen røyker mye hasj som samboeren ikke godtar. DET legger jeg meg ikke opp i, men denne uteoskapen.. Hadde blitt fullstendig knust om jeg fikk vite at min mann var utro og i tillegg fikk vite at vi 4 hadde sittet på middager sammen og eg trodde alt var bra, mens de 3 andre visste at min mann hadde vært utro mot både den ene og den andre mens jeg var borte... Anonymous poster hash: 96f9c...cda
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #15 Skrevet 11. oktober 2014 Mannen møtte denne kompisen i bakgården. Vi bor jo i samme oppgang. Og de fant tonen lett og je måtte han på en fest noen uker senere. Jeg er ikke venninne med samboeren hans nei, men har møtt henne på litt vors og utenfor og i oppgangen og vi har tatt kaffe noen ganger og laget mat sammen til våre menn. Så det er ikke min business det vet jeg jo, men jeg får så vondt av henne! De har vært sammen i årevis. Flyttet sammen for ca et år siden. Han tar med andre damer hjem i deres hjem eg blir dårlig! Og klarer ikke lyve denne damen opp i ansiktet når hun kommer hjem å sikkert ville finne på noe alle fire. Kommer ikke til å si ifra til henne nå mens hun er borte. Tenker mer på når hun kommer hjem. Jeg må enten unngå henne totalt. Eller si det. Om jeg unngår henne helt blir jo det veldig rart. Jeg klarer ikke lyve når folk spør meg rett ut hvordan det har gått ol. Denne mannen røyker mye hasj som samboeren ikke godtar. DET legger jeg meg ikke opp i, men denne uteoskapen.. Hadde blitt fullstendig knust om jeg fikk vite at min mann var utro og i tillegg fikk vite at vi 4 hadde sittet på middager sammen og eg trodde alt var bra, mens de 3 andre visste at min mann hadde vært utro mot både den ene og den andre mens jeg var borte... Anonymous poster hash: 96f9c...cda Da hadde jeg faktisk ikke sagt noe- dere er nabovenner og har vært det i kort tid. Hadde du likt det om dine naboer løp og sladrer til din mann eller familie om ting dr ble kjent med fordi de er naboer? Hvorfor er det en selvfølge å ikke fortelle om hasjen men du vil fortelle om damene? Anonymous poster hash: 5adc0...cb2
Sint naken biltyv Skrevet 11. oktober 2014 #16 Skrevet 11. oktober 2014 Prøv igjen du, denne gangen med stave kontroll. Dette går ikke an å lese. Anonymous poster hash: 2cde8...d60 Alle andre skjønner hva hun skriver. Er kanskje ikke så lett for dumme deg å skjønne? Men det er jo ikke hennes problem da heldigvis😊 Skriv riktig selv før du korrigerer andre da😊
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #17 Skrevet 11. oktober 2014 For å være ærlig så har du ikke noe med dette. Tenker at det får bli mellom dem. Eller er du engstelig når din mann er med han ut? Anonymous poster hash: af42d...8e6
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #18 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg synes det er dårlig gjort av folk å ikke fortelle noe. Han er en drittsekk og hun fortjener å få vite. Er så møkka lei av folk som ikke forteller noe. Jeg hadde ikke likt hvis flere visste mannen min var utro men ingen sa noe. Det synes jeg er DÅRLIG gjort. Ikke la henne bruke tiden på drittsekken, jo tidligere hun får vite jo bedre blir det for henne. Er så lei av folk som er utro. Hvordan hadde DU likt hvis det var mannen din som var utro flere ganger og flere visste om dette men ingen sa noe til deg? Anonymous poster hash: 0e432...b99
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #19 Skrevet 11. oktober 2014 Hvis hun kommer hjem og spør deg hvordan det har gått, så hadde jeg nok sagt at det må hun spørre ham om. Og at det er vanskelig for deg at hun spør. På den måten sier du at noe har skjedd, men lar det være opp til ham å fortelle. Hvis han ikke forteller, ville jeg fortalt. Han er tjukk i huet hvis han ikke prøver å skjule sidesprangene sine. Og når kjæresten ber deg å følge med, så aner hun nok at noe kan skje... Lykke til Anonymous poster hash: 83541...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå