Gjest vannballong Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Har endelig fått meg bilstolpose. Ønsket meg det så de siste ukene nå fordi da føler jeg at hun kan ha vanlige klær på og kun posen.. Ikke ull/fleeze dress,teppe over der igjen osv.. Føler det blir mindre stress med posen og kanskje mer behagelig får babyen. vi er jo nå i oktober og det kan ligge på rundt 11 grader her på dagen. Så til dere erfarene med bilstolpose : hvordan gjør dere det? Holder det med kun body og genser,strømebukse og bukse i en bilstolpose nå? Det er voksi..
Elsker livet Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Jeg har bare hatt litt tynnere bilstolposer, en fra maxi cosi og en fleecepose. Så har det vært på vinteren har jeg tatt en tynn dress og tykke sokker i tillegg. Grunnen til at jeg har valgt tynne poser er at vi forvamer bilen når det er kaldt, da slipper vi å sitte med tykke jakker og med kalde hender. Kjører som oftest en stund når vi skal noe. Bilstolen har ofte blitt tatt med inn i butikken, i barnehagen osv. og da er det greit om vi bare kan åpne glidlåsen og allikvel ikke få en baby som er gjennomvåt av svette på ryggen. I 11 grader holder det nok med inneklær og lue så lenge den kan snurpes rundt halsen. Endret 10. oktober 2014 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Ville ikke vurdert å begynne med den posen allerede nå. Den er laget av ull og dun, veldig varm. Da jeg brukte den i -10 sist vinter hadde jeg ullbody og ullstrømpebukse under. I dette været ville jeg gått for et vanlig pledd Anonymous poster hash: 734f2...821
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Det hørtes litt mye ut egentlig. Holder lenge med body og strømpebukse, evt kun bukse! Posene er beregnet for minusgrader. Anonymous poster hash: 90f0c...760
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Inneklær (det jeg har på babyen inne den dagen), lue etter forholdene og voksi bilstolpose. Hvis vi kjører så langt at bilen rekker å bli varmt, trekker jeg ned glidelåsen og bretter posen til side. Anonymous poster hash: 97f28...ee3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Her har babyen ullbody og strømpebukse på oppi bilstolposen. og lue. bruker den bare på morgenen når det er kaldt. Anonymous poster hash: 5d496...694
Gjest vannballong Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Takk dere,den skal prøves i morgen formiddag med body,strømpebukse og lue :-)
trollemor86 Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg brukte posen fra januar til ca april/mai i år og brukte stort sett vanlige klær på babyen bare. Pluss lue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå