Gå til innhold

Hva serverer du til biffen? Og hva krydrer du den med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

;-)

Anonymous poster hash: af56a...88a

Videoannonse
Annonse
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet (endret)

Krydrer den med salt, pepper, paprikakrydder og hvitløkssmør :) Til har jeg gjerne ris, fløtesaus, bacon, stekt mais, tomat og ananas :)

Endret av MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Krydrer med salt og pepper. Elsker biff å liler ikke å ha masse andre smaker på biffen :P til har vi gjerne saltbakt potet, soppstuing og div grønnsaker eller en salat. Er veldig glad i å ha grilla cherrytomat og paprika til :)

Anonymous poster hash: 2ced5...73c

Skrevet

Jeg liker tilbehøret enkelt, for biff er så godt i seg selv. Jeg har aldri saus til, men har blåmuggost oppå biffen etter den er ferdig stekt. Krydrer med salt og pepper. 

Skrevet

Salt og masse nykvernet pepper. Har av og til et kunst hvitløksfedd i panna sammen med biffen.

Tilbehør er ofte rosmarinbakte poteter, asparges og bearnaise

Kunne fint klart meg kun på biff og hjemmelaga bearnaise :P 

....en god rødvin er et must!

Skrevet

Jeg har aldri stekt biff i mitt liv, men av og til på Lørdager hadde vi biff da jeg var yngre. Da var det enten fløtegratinerte poteter (beste jeg vet), eller pomfri! mmmmm bernaise og ketchup :P

Skrevet

Krydrer med salt og pepper.

Tilbehør: fløtegratinerte poteter eller ovnsstekte poteter, gratinert brokkoli, sopp- og løkstuing, bearnaise-saus.

Anonymous poster hash: ce426...078
Skrevet

Krydrer med salt og pepper.

Har gjerne hjemmelaget potetmos med smør, fløte og hvitløk til. I tillegg til stekt sopp, løk og rødvinssaus.

Skrevet

Soppstuing, peppersuas/rødvinssaus, fløtegratinerte poteter og en salat.

Skrevet

Vi tenkte faktisk å ha biff i helgen. Har ikke hatt det på hundre år, men barna etterspurte det. Tenkte å ha lett blanding av tilbehør. Selv må jeg ha grønnsaker, så lager masse ratatouille. Hjemmelaget bearnaise (retro😜), sopp, stekt mais (var på selvplukk tidligere i høst og la den rett i fryseren) og bakt potet. Er egentlig ingen kjøtteter, men gleder meg litt😊

Gjest gangstersquad
Skrevet

Krydrer med salt og pepper :) Et tips for at biffen ikke skal bli så tørr er å helle littegranne vann i en ildfast form, sette den på en stekeplate på varme 1 eller 2, også putter du biffbitene oppi der :) Mørt og fint!

Skrevet

Kun salt og pepper på biffen.

Har som regel fløtegratinerte poteter, stekt sopp, og asberges surret med bacon til.

Aldri saus.

Anonymous poster hash: cb51a...84a

Skrevet

Krydrer med salt og pepper. Foretrekker bakt potet med baconterninger, rømme og mais. Ellers fungerer fløtegratinerte poteter med asparges og evt. andre grønnsaker til også, men det er mer noe vi serverer når vi har gamlinger på besøk.

Skrevet

Pepper før steking, salt etter biffen er ferdig (vi liker det medium). Mannen liker peppersaus til, jeg vil helst ha den naturell.

Tilbehør er varierende, enten stekte potetskiver med litt løk og bacon i, bakt potet eller fløtegratinerte poteter. Grønnsaker ved siden kan være alt mulig rart, liker det godt med soppstuing.

Skrevet

Mmmmmm, skal straks begynne på vår biffmiddag, og det blir en svær indrefilet stekt i masse hvitløkssmør, krydra med mer hvitløk, stekes i ovnen ilag med eplebåter, paprika, ananas og annet digg jeg finner, lager fløtegratinerte poteter og en deilig rødvinssaus. Ohlala!

Skrevet

Som regel kun fløtegratinerte poteter og brokkoli (hvor vi smørsteker "stengelen" til brokkolien), og rødvinssaus. Mmmmm!

Anonymous poster hash: 8021f...685
Skrevet

Soppstuing, peppersuas/rødvinssaus, fløtegratinerte poteter og en salat.

Oi! Det var uvanlig mye 'sausete' tilbehør. Personlig digger jeg det da jeg elsker says, men mannen hadde satt seg på bakbeina og krevd at jeg valgte en av de der. ☺️

Anonymous poster hash: 6d437...4c8

Skrevet

Salt og pepper, steker den alltid på grillen, uansett vær og årstid.

Har enten ovnsbakte poteter med urtekrydder eller fløtegratinerte.

Har som regel stekte grønnsaker og enten peppersaus eller barnaise.

Anonymous poster hash: 21a30...762

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...