Gå til innhold

Åh fy faen, jeg savner RV23pizzaen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker så utrolig godt pizzaen som lå på rasteplassen på Riksveg23 etter Oslofjordtunnellen fra Ski.. Pleide alltid å ha den som happening på vei hjem fra Lillehammer til Røyken.. Jeg valgte alltid å kjøre rv23 KUN for pizzaen..

Kjørte der igjen nå for to uker siden, hadde lovet unga å la de endelig få smake dette vidunderet av en pizza og kjørte derfoe IKKE E6.

Men..

Den var ikke der! Den var BORTE!!

Flere som meg som savner den?????

Anonymous poster hash: 18e52...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Den husker jeg, men den ble borte for et par år siden. Det bør vel du som faktisk er derfra vite vel!?

Anonymous poster hash: 0347e...fdf

Skrevet

Haha! Er ikke gravid nei, men savner den sårt:(

Så om jeg er fra Røyken anonym her oppw? Jeg vet at det ikke akkurat er hjerne for gründervirksomhet her men dette var bare tragisk av deg

Anonymous poster hash: 18e52...1c4

Skrevet

Ikke ment som hets. Slapp av. Begynner å tro som hun andre her at du et full av hormoner og gravid, men det har du allerede avkreftet.

Pga at tunnelen var så ofte stengt, så ga eieren opp og la ned driften.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Jeg husker veldig godt denne pizzaen, og det beste var at den ikke var så dyr heller. Vi pleide å kjøre fra Kolbotn til RV23pizzaen selv når Oslofjord var stengt.

For en mnd siden tenkte vi å kjøre reprise på denne fyllesykpizzaen, så vi satte oss i bilen, fire venninner og jeg, kav fyllesyke og dro av sted fra Lillestrøm.

Kom til like nedlagt rv23piZza som deg, og ble nødt til å kjøre til faens Sætre for å spise drittmat der.

Husker spesielt godt den luftige, hjemmelagde bunnen, og rv23'spesial' med biff og tacokjøtt. Toppet med creme fraiche fra Tine

Skrevet

Jeg har flyttet hit ved Rv23 og har hørt om dette stedet, men har tydeligvis flyttet hit for sent til å få med meg dette etegildestedet. Skulle ønske de åpnet det igjen.

Skrevet

Hæ? Jeg har bodd i røyken i 28 år, og har aldri hørt om denne pizzaen! Kan ikke ha vært så spesiell da. Kan forresten tipse om snappys i Drammen, for dere som liker kebab. Fantastisk!!

Anonymous poster hash: eb15f...386

Skrevet

Snappys er ikke godt. Ville heller kjøpt på sol cafe i Sætre

Skrevet

Bla bla

Anonymous poster hash: 95452...c08

Skrevet

Bla bla

Anonymous poster hash: 95452...c08

Sjæl

Skrevet

Jeg ble nysgjerrig nå.

Hvor var det dette pizzastedet lå?

Hehe nei Sætre har ikke noe særlig god mat.

Skulle heller ha kjørt mot Storsand og Filtvet ;)

Anonymous poster hash: 9a4a8...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...