Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Har nettopp sendt melding til 2377, da gir man 150 kr til leger uten grenser til kampen mot ebola. Oppfordrer alle til å sende melding, og til å skrive i denne tråden når dere har gjort det! La oss "put the Money where the mouth is" og gjøre en kjempe DIB/BIM-dugnad! Anonymous poster hash: 45086...421
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Ingen som vil støtte? Det er vel det minste vi kan gjøre? Anonymous poster hash: 91bfa...629
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har støttet!! Og lagt link på facebook og oppfordret alle mine venner til å bidra og dele å. Dere burde også gjøre det samme! De trenger all støtten de kan få! Anonymous poster hash: 23dbd...782
Førstemann Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Kan ikke gjøre det på den måte. Har jobbtelefon.
Badedrakt Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Kan ikke gjøre det på den måte. Har jobbtelefon. Du kan gå inn på legerutengrenser.no, og gi et ønsket beløp der
suseduse Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Støttet! Super viktig jobb og en flott organisasjon jeg støtter ellers og!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Litt skuffet over hvor få som gidder Kan jo hende fler har gjort det uten å skrive det her men. Dette er jo superviktig. Tenk om alle dib damene kunne sendt en melding hver? Vet ikke hvor mange medlemmer vi er her inne jeg? Men vi kunne hvertfall bidratt en god del! Så kom igjen damer. Vær med å redd liv! Anonymous poster hash: 23dbd...782
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Ja dette er faktisk veldig viktig. Verdensbanktoppen sa i går at det trengs et fond på 130 milliarder kroner for å stanse epidemien. Alle dere som sier dere ville betalt for en dame uten penger i matbutikken - vis at det ikke bare er prat! Om du ikke gjør det for det afrikanske folket, så gjør det for deg selv og din familie, for kommer dette ut av kontroll er vi alle i fare. Anonymous poster hash: 91bfa...629
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Fikk 2000kr i lønn i dag så har ikke rå (jobbskifte, lang historie) Skal prøve å huske det om en mnd! Anonymous poster hash: 5c5ed...139
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Herlighet, bare fordi man ikke skriver om det her inne, betyr det jo ikke at man ikke støtter det, hvor teit går det an å bli? Jeg sender en sum til dem hver eneste mnd, i tillegg er jeg Planfadder, medlem i Luftambulansen og har støttet Rosa Sløyfe-aksjonen med sms også. Uten at jeg gauler om det her inne hver eneste gang det skjer og maser om at alle andre må gjøre det samme. Anonymous poster hash: 02faa...60d
Sint naken biltyv Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg støtter luftambulansen og røde kors med fast sum hver måned pluss at vi har familiemedlemskap hos begge. Har også støttet leger uten grenser denne måneden. Det er viktig å gi hele året, ikke bare ved en krise.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Frem til de der nede slutter å grise med lik og heller vasker hendene så gir jeg ikke en krone. Gir derimot til andre formål. Anonymous poster hash: 326de...46f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #13 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg støtter luftambulansen og røde kors med fast sum hver måned pluss at vi har familiemedlemskap hos begge. Har også støttet leger uten grenser denne måneden. Det er viktig å gi hele året, ikke bare ved en krise. Jeg er enig i det. Og jeg gir også til rganisasjoner ellers i året, men det er ikke temaet i denne tråden. Nå er det krise, snart for hele verdenssamfunnet, og det fordrer ekstratiltak. Hadde jo vært fint om dette kunnebli en positiv dugnadstråd. Anonymous poster hash: 91bfa...629
Sint naken biltyv Skrevet 10. oktober 2014 #14 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg støtter luftambulansen og røde kors med fast sum hver måned pluss at vi har familiemedlemskap hos begge. Har også støttet leger uten grenser denne måneden. Det er viktig å gi hele året, ikke bare ved en krise.Jeg er enig i det. Og jeg gir også til rganisasjoner ellers i året, men det er ikke temaet i denne tråden. Nå er det krise, snart for hele verdenssamfunnet, og det fordrer ekstratiltak. Hadde jo vært fint om dette kunnebli en positiv dugnadstråd. Anonymous poster hash: 91bfa...629 Har jeg sagt den ikke skal være positiv? Ved å støtte hele året gir man de økonomi til å kunne sette inn tiltak raskere og drive med forebyggende arbeid. Har sendt melding jeg for å ha det sagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå