Gå til innhold

Big brother?!?! Hva skjedde i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei betyr nei. Hvis det ikke blir respektert er det på sin plass at det får konsekvenser. Synes det var helt rett. Kan jo ikke glemme at unge mennesker ser på dette også og hva slags signaler ville det vist om det var greit å stenge ei jente inne på et rom for så prøve å få seg litt oralsex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippet er fjernet tror jeg, jeg fikk ikke opp det iallefall

Skrevet

For meg så det ut som om carro var med på det.

Synes heller Philip var unnvikende og gjentok flere ggr han var int i Jenny og ikke ville. Men Carro og John var pådrivere

Anonymous poster hash: 95f02...702
Skrevet

Herregud, John og Phillip er jo synonymt med unge, dumme partysvensker :-) Men Caroline ligger jo hakk i hæl. Hun minner jo mest om en furten selvsentrert 14 åring!

Anonymous poster hash: 9fbdf...27a
Skrevet

Og så John som nettopp ble forlovet og greier :P

Anonymous poster hash: 9fbdf...27a
Skrevet

Å,vil se dette klippet! ;)

Jeg og!!! Jeg fatter det liksom ikke, jeg står for det jeg skrev over her...at nei betyr nei og om det ikke blir respektert bør det få konsekvenser, men her ser det jo ut som om Caroline ville og ikke sa nei. Tvert i mot. Jeg skjønner ikke no :o

Skrevet

for og si det sånn, synes det var HELT feil at Philip ble kastet ut, i så fall burde Caroline være det også,de 2 gjorde ikke noe galt etter min mening, P snakket kanskje litt stygt,men var john som var VERST og forstår virkelig hvorfor han måtte ut.

Kan se klippet på bigbrother norge på facebook,hvis det ikke er fjernet da

Skrevet

Kan jo være mer bak som seerne ikke har fått med seg? Kanskje big brother bare venta på en mulighet til å få dem kasta ut? Har sett på kanskje en time tilsammen så vet ikke, men vet bare at så mange av deltakerne virker utrolig ego, barnslige og ufordragelige.

Anonymous poster hash: 7384a...35d

Skrevet

Okei, nå har jeg sett det 13 minutter lange klippet og det var heldigvis ikke så dramatisk som det først hørtes ut som. Det skjedde ikke noe grusomt fysisk, men ekkel prat på både John og Philip. John var den som pressa på, Philip var lite hyggelig mot Caroline og Caroline virker utilpass, ubesluttsom og man ser tydelig at hun ikke liker situasjonen. Hvorfor hun ikke prøver å komme seg ut når guttene er så ufine kan man jo bare lure på, men man ser jo at hun egentlig ikke vil være der og at hun også "presser" på bare for å bli ferdig med det hvis man kan si det sånn. Synes ikke et gjør noe at gutta ble sendt hjem. Barnslig oppførsel.

Skrevet

Barnslig ja,men ikke noe grunn til og sende hjem philip i alle fall, men gjort er gjort, nå håper jeg Jenny eller Anders vinner :)

Skrevet

Barnslig ja,men ikke noe grunn til og sende hjem philip i alle fall, men gjort er gjort, nå håper jeg Jenny eller Anders vinner :)

Håper Anders vinner ;p

Skrevet

Man kan se klippet på youtube nå, hvis noen er interesserte..

""Våldtäkt" i Big brother 2014"

Anonymous poster hash: c1321...f61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...