Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Her blir det en etterlengtet venninnertur på hytta, vin,kos,barnslige tog mye latter god helg ti dere alle Anonymous poster hash: 03737...fca
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Her blir det en etterlengtet venninnertur på hytta, vin,kos,barnslige tog mye latter god helg ti dere alle Anonymous poster hash: 03737...fca hahahahaha, ikke akkurat barnslige tog, men barnsligheter skullejeg stå,hehehe Anonymous poster hash: 03737...fca
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Her blir det en etterlengtet venninnertur på hytta, vin,kos,barnslige tog mye latter god helg ti dere alle Anonymous poster hash: 03737...fca hahahahaha, ikke akkurat barnslige tog, men barnsligheter skullejeg stå,hehehe Anonymous poster hash: 03737...fca å herregud, den Autocorecten da, men dere tok poenget regner jeg med?? Anonymous poster hash: 03737...fca
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg HÅPER jeg skal føde. Lei av å vente nå ja. Anonymous poster hash: 46b58...1c8
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg HÅPER jeg skal føde. Lei av å vente nå ja. Anonymous poster hash: 46b58...1c8 oi hjelp så spennende masse lykke til med det foregående Anonymous poster hash: 03737...fca
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg skriver oppgave om reproduksjonsteoriene til ulike fiskarter. Har av en eller annen grunn fått tidens hodepine og diaré, så får ikke akkurat gjort så mye. Anonymous poster hash: 4f333...ab2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har frihelg, mannen har jobbehelg. Jeg jobber med å jage vekk forkjølelsen, så satser på at jeg klarer det før søndag. Idag skal en i bursdag og en på fotballtrening, så kvelden er spikret. Imorra tar vi oss en tur på loppemarkedet rett borti her. Titter litt på rare mennesker, spiser litt vaffel og koser oss litt. Meg og ungene syns det er ganske fasinerende å se på de hysteriske menneskene, det er så mange rare folk. Så blir det kosekveld og kakebaking, for søndag skal vi i barnevelsignelse. Så der går nok hele søndagen tenker jeg, mulig vi skal hjelpe litt til på lørdag med pynting eller barnepass tenker jeg. Mest sannsynlig at vi blir barnepassere tenker jeg, det vil ungene nemlig og jeg syns det er fryktelig koselig. Regner med det ramler innom noen unger her og både der også. Nå har vi ett ekstra barn i hus, og regner ikke med at det er eneste før vi finner senga i kveld. Anonymous poster hash: 4977d...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå