Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Har så lyst til å høre deres meninger om en spesiell episode/noe spesielt med svigerinna de. Bare for gøy! Godt å se at man ikke er den eneste med rar svigerinne.. Mi var veldig til å kritisere å blande seg oppi graviditeten. ååh du er jo så jævla gravid så du kan jo ikke komme bort på middag du nei.osv.. jeg la jo ikke ut om alle svangerskapsproblemene mine,men takket høflig nei til noe hvis jeg ikke orket.. I motsetning til henne som KUN kan snakke om alle probleme sine.. kjedelig i lengden.. Anonymous poster hash: b89b6...b22
Tro smo konosoro Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Det var en frekk måte å si det på, men det var jo forsåvidt sant...?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Det var en frekk måte å si det på, men det var jo forsåvidt sant...? Hva var sant? At HI ikke kunne komme på middag fordi hun var gravid? I såfall må hun jo ha vært syk, på den ene eller andre måten. Mange tilstander under graviditet som gjør at man ikke uten videre kan gå på besøk, alt fra kvalme til premature rier. Å kalle det å være "jævla gravid" i en spydig tone er jo ganske sykt. Alternativt kunne vel ikke HI spise der fordi de ikke tok hensyn til hva en gravid kan spise og ikke spise? Anonymous poster hash: 1986d...c93
Tro smo konosoro Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Det var en frekk måte å si det på, men det var jo forsåvidt sant...? Hva var sant? At HI ikke kunne komme på middag fordi hun var gravid? I såfall må hun jo ha vært syk, på den ene eller andre måten. Mange tilstander under graviditet som gjør at man ikke uten videre kan gå på besøk, alt fra kvalme til premature rier. Å kalle det å være "jævla gravid" i en spydig tone er jo ganske sykt. Alternativt kunne vel ikke HI spise der fordi de ikke tok hensyn til hva en gravid kan spise og ikke spise? Anonymous poster hash: 1986d...c93 Neimmen slapp nå av. HI sa jo at hun takket fint nei viss hun ikke orket (jeg leste det som at hun ikke orket fordi hun var gravidsliten) og det er jo greit. Og viss du leser alt jeg skrev, så er jeg jo helt enig i at det var en dårlig måte å uttrykke seg på.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Det var en frekk måte å si det på, men det var jo forsåvidt sant...? Hva var sant? At HI ikke kunne komme på middag fordi hun var gravid? I såfall må hun jo ha vært syk, på den ene eller andre måten. Mange tilstander under graviditet som gjør at man ikke uten videre kan gå på besøk, alt fra kvalme til premature rier. Å kalle det å være "jævla gravid" i en spydig tone er jo ganske sykt. Alternativt kunne vel ikke HI spise der fordi de ikke tok hensyn til hva en gravid kan spise og ikke spise? Anonymous poster hash: 1986d...c93 Neimmen slapp nå av. HI sa jo at hun takket fint nei viss hun ikke orket (jeg leste det som at hun ikke orket fordi hun var gravidsliten) og det er jo greit. Og viss du leser alt jeg skrev, så er jeg jo helt enig i at det var en dårlig måte å uttrykke seg på. Men det virker som om du egentlig synes det var greit, siden det var sant? Anonymous poster hash: 1986d...c93
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Min svigerinne forventer alltid at jeg skal bake kake i alle sammenkomster hun skal ha pga hun ikke kan bake selv. Jeg har gjort dette og har bakt kaker som har kommet på rundt 200-lappen hver gang bare i ingredienser. Da har jeg ofte stått etter jeg har våknet etter nattevakt og bakt disse kakene. En gang bakte jeg en rett før vi skulle reise på ferie og stakk innom med den. De får alltid gave i tillegg til kaken. Når jeg skulle ha dåp tilbød hun seg å lage en liten rett til koldtbordet og en toro langpanne. Egentlig hadde vi nok, men jeg tenkte at siden hun hadde lyst så var det nå greit. Etter dåpen kom hun med regningen på dette. Synes det var veldig smålig og kommer aldri til å lage noe til henne igjen. Anonymous poster hash: 24b11...2c9
Tro smo konosoro Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Det var en frekk måte å si det på, men det var jo forsåvidt sant...? Hva var sant? At HI ikke kunne komme på middag fordi hun var gravid? I såfall må hun jo ha vært syk, på den ene eller andre måten. Mange tilstander under graviditet som gjør at man ikke uten videre kan gå på besøk, alt fra kvalme til premature rier. Å kalle det å være "jævla gravid" i en spydig tone er jo ganske sykt. Alternativt kunne vel ikke HI spise der fordi de ikke tok hensyn til hva en gravid kan spise og ikke spise? Anonymous poster hash: 1986d...c93 Neimmen slapp nå av. HI sa jo at hun takket fint nei viss hun ikke orket (jeg leste det som at hun ikke orket fordi hun var gravidsliten) og det er jo greit. Og viss du leser alt jeg skrev, så er jeg jo helt enig i at det var en dårlig måte å uttrykke seg på. Men det virker som om du egentlig synes det var greit, siden det var sant? Anonymous poster hash: 1986d...c93 Om dette er en grei måte å kommunisere med inngiftet familie på eller ikke er vel opp til HI å vurdere. Jeg mener akkurat det jeg skriver: at det forsåvidt var sant, men at jeg syns det var en frekk måte å si det på.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Samme som #6. Etter jeg fikk første barnet kom hun også til meg 4 dager etter fødselen. Hun banket på ytterdøren som var låst siden jeg hadde lagt meg med lille for å amme, hadde en del ammeproblemer. Skulle hvile etter ammingen. Hun gav seg ikke der og ringte meg på telefonen mens hun banket på verandadøren. Den var uheldigvis åpen så hun gikk inn og vips sto hun på soverommet mitt. Anonymous poster hash: 24b11...2c9
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Svigerinnen min blir veldig lett misunnelig og sjalu. Hvis foreldrene hennes skryter av våre barn blir hun sjalu, hvis vi får noe av foreldrene hennes blir hun misunnelig. Hun er aldri takknemlig for de tingene hun får fra foreldrene sine, det eneste hun er opptatt av er hva de andre søsknene får. For litt siden skulle foreldrene til svigerinnen og mannen min gi bort noen bilder, og jeg vet jo hvordan hun er, hun skal ha det alle andre vil ha. Jeg tinget på det bilde jeg IKKE ville at mannen min og jeg skulle få, og da skulle selvfølgelig svigerinnen min ha det bilde. Så jeg og mannen min fikk det bilde vi faktisk ville ha etter at svigerinnen min surmulte seg til det bilde hun trodde vi ville ha. Hun var ikke slik før hun traff ektemannen hennes, hun har dessverre forandret seg etter hun traff han. Vi var faktisk gode venninner før, men nå syns jeg hun bare er en utakknemlig og bitter kvinne. Anonymous poster hash: 160c2...98b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Min svigerinne prøvde å få meg og mannen splittet på alle mulige måter i en periode på nesten 4 år, veldig aggressivt, og hun lyktes nesten. I dag har vi ingen kontakt med henne. Anonymous poster hash: 618bb...475
Tro smo konosoro Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Samme som #6. Etter jeg fikk første barnet kom hun også til meg 4 dager etter fødselen. Hun banket på ytterdøren som var låst siden jeg hadde lagt meg med lille for å amme, hadde en del ammeproblemer. Skulle hvile etter ammingen. Hun gav seg ikke der og ringte meg på telefonen mens hun banket på verandadøren. Den var uheldigvis åpen så hun gikk inn og vips sto hun på soverommet mitt. Anonymous poster hash: 24b11...2c9 Off. Ufint. Jeg innbiller meg at jeg hadde bedt henne om å gå. Sagt at det ikke passet... men jeg er faktisk usikker på om jeg hadde klart det. Hadde nok blitt så perpleks at jeg hadde mumlet noe om at det gikk fint og sikkert disket opp med noe kaffe og kaffemat.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Det var en frekk måte å si det på, men det var jo forsåvidt sant...? Hva var sant? At HI ikke kunne komme på middag fordi hun var gravid? I såfall må hun jo ha vært syk, på den ene eller andre måten. Mange tilstander under graviditet som gjør at man ikke uten videre kan gå på besøk, alt fra kvalme til premature rier. Å kalle det å være "jævla gravid" i en spydig tone er jo ganske sykt. Alternativt kunne vel ikke HI spise der fordi de ikke tok hensyn til hva en gravid kan spise og ikke spise? Anonymous poster hash: 1986d...c93 Neimmen slapp nå av. HI sa jo at hun takket fint nei viss hun ikke orket (jeg leste det som at hun ikke orket fordi hun var gravidsliten) og det er jo greit. Og viss du leser alt jeg skrev, så er jeg jo helt enig i at det var en dårlig måte å uttrykke seg på. Men det virker som om du egentlig synes det var greit, siden det var sant? Anonymous poster hash: 1986d...c93 Om dette er en grei måte å kommunisere med inngiftet familie på eller ikke er vel opp til HI å vurdere. Jeg mener akkurat det jeg skriver: at det forsåvidt var sant, men at jeg syns det var en frekk måte å si det på. Hvis jeg sier til en person i rullestol at han ikke kan bli med på den planlagte fjellturen, for han er jo så jævlig handicapet, så er det jo sant? Frekt, men sant. Selv synes jeg det er helt uten betydning om en frekk kommentar er sann, den er like frekk fordet. Anonymous poster hash: 1986d...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå