Gå til innhold

Det er en exu :( Operasjon i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg!Hvorfor? Nå er jeg bare lei meg :( Nå skal de fjerne ene egglederen..

Anonymous poster hash: 4ec6b...2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så leit. Men har du hatt det før da, eller har du den andre egglederen i behold? 

Venninnen min har hatt det to ganger og begge egglederne er derfor fjernet. Men hun har likevel barn altså, det er ikke noe problem å få barn med prøverør når egglederne er fjernet, da blir jo egget plassert rett i livmoren også så man slipper engste seg for at det ikke fester seg der det skal.

Lykke til med operasjon, skjønner at du har det tungt i dag, en er belastning både fysisk og psykisk når dette skjer. Klem.

Anonymous poster hash: 58739...2a8
Skrevet

Det var veldig trist å høre. Jeg ønsker deg lykke til, både med operasjonen og fremtidig graviditet!

Anonymous poster hash: 421e3...c6e
Skrevet

Dette er andre gang på et halvt år,sist fant de det ikke så jeg slapp å miste en eggleder..

Skrevet

Hei igjen. Der er du jo. Har tenkt veldig på deg i dag.

Følte meg jo sikker på at det var exu, og selv om det jo er drit i utgangspunktet, så må du prøve å trøste deg med at du ikke har bruk for egglederen likevel. Er den ødelagt, så er den ødelagt. Som hun over sier, så kan en fint bli gravid via ivf, eller med den andre egglederen.

Har du barn fra før, forresten?

Hilsen hun som svarte i de to forrige trådene dine, men glemte å presisere hvilket svar som var mitt. Tog du an?

Anonymous poster hash: 174ec...138

Skrevet

Hei igjen. Der er du jo. Har tenkt veldig på deg i dag.

Følte meg jo sikker på at det var exu, og selv om det jo er drit i utgangspunktet, så må du prøve å trøste deg med at du ikke har bruk for egglederen likevel. Er den ødelagt, så er den ødelagt. Som hun over sier, så kan en fint bli gravid via ivf, eller med den andre egglederen.

Har du barn fra før, forresten?

Hilsen hun som svarte i de to forrige trådene dine, men glemte å presisere hvilket svar som var mitt. Tog du an?

Glemte å si lykke til med operasjon ++.

Føler veldig med deg!

Skrevet

Eg tog an..:P

Jeg har et barn fra før. Jeg hadde bare håpet at det ikke gikk galt denne gangen også. Hcg har steget til over 6000 nå,bare på et par dager..Tenk om den bare hadde lagt der den skulle :(

Skrevet

Kjedelig :(

Kom bare til å tenke på at for alt jeg visste, så kunne det jo være at du var ferdig med barn...

Jeg føler som sagt veldig med deg. Har fått fjernet begge mine egglederen grunnet flere exu'er. Har ingen barn, men er med godt mot.

Har du hatt laparoskopi før?

Det er ingenting å grue seg for. Så er det en merkelig god følelse når det er over. Da er det liksom bare å løfte blikket og se fremover :)

Skrevet

Uff så trist :( 
Masse lykke til med operasjonen!

Skrevet

Ja, jeg hadde en operasjon sist, men da fant de ingenting. Derfor har jeg fremdeles 2 stk en liten stund til :P Jeg syns det var helt forferdelig vondt etterpå,altså når jeg var kommet hjem. Jeg har aldri hatt lignende smerter og min mor var helt på styr. Jeg syns ikke det var nok med paracet og voltaren..Så jeg gruer meg til i morgen :/

Skrevet

Takk bustetroll!

Skrevet

Uff, føler med deg. Har selv hatt 2 exu. Første gangen måtte jeg fjerne ene egglederen. Fikk først beskjed om at det var en cyste men etter 2 dager med hcg målinger ringte de meg kl 5 på ettermiddagen og sa at jeg måtte komme på sykehuset med en gang, rett inn på oprasjonsbordet. Egglederen hadde sprukket når de åpnet meg

Andre gangen hadde den satt seg i restene av egglederen men da fikset kroppen opp selv og 14 dager senere var jeg gravid igjen og har nå en 3 åring som leker på golvet:D

Så ikke gi opp , så plutselig har du en liten en som leker på gulvet også.

Lykke til i kveld.

Skrevet

Så trist. Måtte fjerne en eggleder av samme grunn jeg også. Heldigvis gikk operasjonen greit, og en mnd senere var jeg gravid igjen. Lykke til og klem til deg.

Anonymous poster hash: 63bd5...23c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...