Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Hvis du hadde hatt noen timers til overs et eller annet sted og kunne velge å møte en eller flere brukere herfra, hvem hadde du hatt lyst til å treffe? Hvem er du nyskjerrig på og hvorfor? Anonymous poster hash: 7b320...9b8
Villbringebringebær Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Teller de man allerede har møtt og vil møtes igjen?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor spørre om det samme HVER fredag? Så stor gjennomtenkt av brukere MED nick er det da ikke. Anonymous poster hash: 8a9c4...a21
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor spørre om det samme HVER fredag? Så stor gjennomtenkt av brukere MED nick er det da ikke. Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Jeg beklager, jeg visste ikke at det var et spørsmål som var stilt hver fredag. Jeg ser dessuten at det daglig spørres om mye av det samme. TV-serier, er jeg gravid, er denne testen positiv, hvor mye vasker mannen din, hvem må jeg invitere i bursdag osv. Det er greit eller svarer du på samme måte til dem? Anonymous poster hash: 7b320...9b8
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor spørre om det samme HVER fredag? Så stor gjennomtenkt av brukere MED nick er det da ikke. Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Jeg beklager, jeg visste ikke at det var et spørsmål som var stilt hver fredag. Jeg ser dessuten at det daglig spørres om mye av det samme. TV-serier, er jeg gravid, er denne testen positiv, hvor mye vasker mannen din, hvem må jeg invitere i bursdag osv. Det er greit eller svarer du på samme måte til dem? Anonymous poster hash: 7b320...9b8 Nei svarer kun slik på dette da det er så jævelig idiotisk å spørre om. Hva har DET med BIM å gjøre? Forøvrig må du nødvendigvis vite dette stilles hver fredag, hvorfor i all verden skal du ellers kalle tråden "nickfredag"? Anonymous poster hash: 8a9c4...a21
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor spørre om det samme HVER fredag? Så stor gjennomtenkt av brukere MED nick er det da ikke. Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Jeg beklager, jeg visste ikke at det var et spørsmål som var stilt hver fredag. Jeg ser dessuten at det daglig spørres om mye av det samme. TV-serier, er jeg gravid, er denne testen positiv, hvor mye vasker mannen din, hvem må jeg invitere i bursdag osv. Det er greit eller svarer du på samme måte til dem? Anonymous poster hash: 7b320...9b8 Nei svarer kun slik på dette da det er så jævelig idiotisk å spørre om. Hva har DET med BIM å gjøre? Forøvrig må du nødvendigvis vite dette stilles hver fredag, hvorfor i all verden skal du ellers kalle tråden "nickfredag"? Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Så hvis jeg har sett det en gang eller to, må jeg vite at det spørres om hver fredag? Lurer på hva jeg skal svare deg nå kjenner jeg. Den ene siden av meg ønsker å foreslå at du legger ut nicket ditt slik at jeg kan spørre deg om godkjenning før jeg spør om noe her inne. Den andre siden av meg har lyst til å foreslå at du holder kjeft når du synes noe er "jævelig idiotisk". Det pleier jeg å gjøre, det funker faktisk bra. Anonymous poster hash: 7b320...9b8
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Prinsesse Hengepupp, Ibsenfrue, Hercule Poirot og Bertha 78 er nick jeg gjerne skulle truffet, skarpe oppegående damer. Anonymous poster hash: 354fb...0a6
Cruella De Vil Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Hvis du hadde hatt noen timers til overs et eller annet sted og kunne velge å møte en eller flere brukere herfra, hvem hadde du hatt lyst til å treffe? Hvem er du nyskjerrig på og hvorfor? Anonymous poster hash: 7b320...9b8 Hvorfor spørre om det samme HVER fredag? Så stor gjennomtenkt av brukere MED nick er det da ikke. Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Jeg hadde ikke villet treffe #3, i hvert fall - surpomper har jeg nok av i livet! De fleste aktive nickbrukere er jeg egentlig litt nysgjerrig på, jeg er nysgjerrig av meg av natur. Men jeg vet ikke om jeg hadde villet truffet noen fra nettet på den måten. Kan ikke alle nickbrukere avtale å møtes et passende sted? Jeg er den som ligger i buskene rett bortenfor med kikkert. Endret 10. oktober 2014 av Cruella De Vil
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Ville møtt Prinsesse Hengepupp, fordi hun er klok og virker like glad i hunder som meg. Men hun kan ta det helt med ro med meg som stalker, er ikke ute etter venner og har mer enn nok med å sjonglere hverdagen og opprettholde en kontakt med mine real life venner. Men jeg er stor fan av hengepupp :-) Anonymous poster hash: 7cef4...bca
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor spørre om det samme HVER fredag? Så stor gjennomtenkt av brukere MED nick er det da ikke. Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Jeg beklager, jeg visste ikke at det var et spørsmål som var stilt hver fredag. Jeg ser dessuten at det daglig spørres om mye av det samme. TV-serier, er jeg gravid, er denne testen positiv, hvor mye vasker mannen din, hvem må jeg invitere i bursdag osv. Det er greit eller svarer du på samme måte til dem? Anonymous poster hash: 7b320...9b8 Nei svarer kun slik på dette da det er så jævelig idiotisk å spørre om.Hva har DET med BIM å gjøre? Forøvrig må du nødvendigvis vite dette stilles hver fredag, hvorfor i all verden skal du ellers kalle tråden "nickfredag"? Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Så hvis jeg har sett det en gang eller to, må jeg vite at det spørres om hver fredag? Lurer på hva jeg skal svare deg nå kjenner jeg. Den ene siden av meg ønsker å foreslå at du legger ut nicket ditt slik at jeg kan spørre deg om godkjenning før jeg spør om noe her inne. Den andre siden av meg har lyst til å foreslå at du holder kjeft når du synes noe er "jævelig idiotisk". Det pleier jeg å gjøre, det funker faktisk bra. Anonymous poster hash: 7b320...9b8 Haha. Ja jeg regner med at du har skjønt tegninga når du flere fredager på rad har sett "nickfredag" Er du alltid så dum eller gjør du deg litt ekstra teit fordi du selv forstår at du juger litt dårlig? Anonymous poster hash: 8a9c4...a21
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Haha. Ja jeg regner med at du har skjønt tegninga når du flere fredager på rad har sett "nickfredag"Er du alltid så dum eller gjør du deg litt ekstra teit fordi du selv forstår at du juger litt dårlig? Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Jeg vil ikke møte deg kjenner jeg! Har møtt en del brukere herfra, noen ganger har det virtuelle bildet stemt overens med det virkelige. Noen ganger har det vært helt mismatch. Jeg håper jeg har noen treff til gode, men liker dårlig å nevne nick. Anonymous poster hash: 7b320...9b8
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Så og si alle med nick virker som flotte mennesker som jeg gjerne hadde deltatt på treff med. Når det er sagt så er det mange som signerer med anonym som nok er veldig oppegående mennesker også, det er bare at man vet jo ikke hvor ofte de reflekterte fine svarene faktisk er fra samme person grunnet anonym signering
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #13 Skrevet 10. oktober 2014 Haha. Ja jeg regner med at du har skjønt tegninga når du flere fredager på rad har sett "nickfredag" Er du alltid så dum eller gjør du deg litt ekstra teit fordi du selv forstår at du juger litt dårlig? Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Jeg vil ikke møte deg kjenner jeg! Har møtt en del brukere herfra, noen ganger har det virtuelle bildet stemt overens med det virkelige. Noen ganger har det vært helt mismatch. Jeg håper jeg har noen treff til gode, men liker dårlig å nevne nick. Anonymous poster hash: 7b320...9b8 Og det skal du virkelig få slippe. Har null ønske om å bli kjent med deg også. Anonymous poster hash: 8a9c4...a21
Gjest Pusikatt Skrevet 10. oktober 2014 #14 Skrevet 10. oktober 2014 Haha. Ja jeg regner med at du har skjønt tegninga når du flere fredager på rad har sett "nickfredag" Er du alltid så dum eller gjør du deg litt ekstra teit fordi du selv forstår at du juger litt dårlig? Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Jeg vil ikke møte deg kjenner jeg! Har møtt en del brukere herfra, noen ganger har det virtuelle bildet stemt overens med det virkelige. Noen ganger har det vært helt mismatch. Jeg håper jeg har noen treff til gode, men liker dårlig å nevne nick. Anonymous poster hash: 7b320...9b8 Og det skal du virkelig få slippe. Har null ønske om å bli kjent med deg også. Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Tenk om dere to egentlig kjenner hverandre godt i virkeligheten, uten å vite om at dere begge sitter her inne og bjeffer til hverandre :-) Kan godt hende dere er naboer, venninner eller svigerinner
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #15 Skrevet 10. oktober 2014 Haha. Ja jeg regner med at du har skjønt tegninga når du flere fredager på rad har sett "nickfredag" Er du alltid så dum eller gjør du deg litt ekstra teit fordi du selv forstår at du juger litt dårlig? Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Jeg vil ikke møte deg kjenner jeg! Har møtt en del brukere herfra, noen ganger har det virtuelle bildet stemt overens med det virkelige. Noen ganger har det vært helt mismatch. Jeg håper jeg har noen treff til gode, men liker dårlig å nevne nick. Anonymous poster hash: 7b320...9b8 Og det skal du virkelig få slippe. Har null ønske om å bli kjent med deg også. Anonymous poster hash: 8a9c4...a21 Tenk om dere to egentlig kjenner hverandre godt i virkeligheten, uten å vite om at dere begge sitter her inne og bjeffer til hverandre :-) Kan godt hende dere er naboer, venninner eller svigerinner Svigerinner er nok mest sannsynlig, med tanke på de andre trådene her i dag Anonymous poster hash: e2bba...dfd
yogajente Skrevet 10. oktober 2014 #16 Skrevet 10. oktober 2014 Tror der hadde vært en opplevelse å møte sint naken biltyv :-)
Virginia. Skrevet 11. oktober 2014 #17 Skrevet 11. oktober 2014 Prinsesse Hengepupp, Ibsenfrue, Hercule Poirot og Bertha 78 er nick jeg gjerne skulle truffet, skarpe oppegående damer. Anonymous poster hash: 354fb...0a6 Så hyggelig, takk anonym . Og helt sikkert i like måte, hvis jeg hadde visst hvem du var . Det er flere nick jeg har et positivt inntrykk av og nok hadde likt å ta en kaffe med, men den jeg nok er aller mest nysgjerrig på akkurat nå for tiden er nok Pashla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå