Gå til innhold

Om man


Anbefalte innlegg

Skrevet

Farger håret sånn at det ikke går inntil hodebunnen, unngår man da å få de giftige stoffene i seg?

 

Nygravid med jævlig ettervekst, men vil ikke utsette fosteret for noe skader...

 

Anonymous poster hash: a3577...cb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du først farge der, så Gå til frisøren og farg det,det er ikke farlig å farge håret som gravid! Der har de vifte som tar bort den sterke lukten under farging!

 

Anonymous poster hash: 4cd70...669

Skrevet

Det er da ikke farlig å farge håret.

Jeg personlig gikk over til minicolor hos frisør når jeg var gravid. Det er ikke farlig.

 

Anonymous poster hash: e4bd3...bab

Skrevet

Det er mest gassene de er bekymret for når det gjelder graviditet, men frisørene har avsug som gjør at du slipper å sitte og puste de inn. Snakket med frisøren min ang dette fordi jeg er gravid selv, og ville farge håret. Hun sa at det var ingen restriksjoner på hårfarging under graviditet, og at de (frisørene altså) gikk på jobb og farget hår hver eneste dag gjennom graviditetene selv. "Så om noen skulle ha fått skader av det burde det vært våre barn!" for å sitere henne. 

 

Stolte på henne jeg, og farget håret med god samvittighet. 



Anonymous poster hash: 641ca...9c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...