Gå til innhold

Vinterdress, trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha en:

I god kvalitet, med vannsøyle på minst 8000

Enten dus farge eller veldig fargesterk (ikke midt imellom og rotete, Stormbergaktig)

Hadde funnet den perfekte vinterdressen, men den er utsolgt OVERALT :( :( :( ble skikkelig skuffet, den var ikke utsolgt i går. Så må begynne på nytt igjen.

Setter stor pris på alle som kommer med tips :) !!

Anonymous poster hash: 4012f...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størrelse?

Jeg kjøper stort sett ensfargede (gjerne sterke/klare farger) reimatecdresser. Men de er oftest opp til str 98 de fineste.

Skrevet

92/98 :) ! Har sett en fra Reima som jeg likte. Også en fra Molo. Litt morsomme print er positivt :)

Skrevet

Hvilken vinterdress var det du ville ha og ikke fikk, da (så vet vi hva du liker :) )? Og hvilken størrelse er det snakk om? Kjønn kan jo også spille inn mtp. fargevalg.

Vi har vært fornøyd med Polarn og Pyret sine vinterdresser, synes de også er pene og fine da de er ensfargede og da litt "rene". http://www.polarnopyret.no/barneklaer-gutt-2-12/parkdresser/parkdress-slitesterk-barn-str-98-128.html

Vi har også vært ganske fornøyd med Kappahl sine, men jeg husker ikke vannsøylen på dem. De har tilbud på 25% på ytterplagg nå, så da er det en ganske god deal. Mulig du må bli medlem for å få det, men det koster ikke noe å være medlem. http://www.kappahl.no/article/parkdress_667287

Reima har også endel fine, men design og farge varierer jo hvert år, og jeg vet ikke om de har noen fine i år...

Skrevet

Når mine brukte så små dresser hadde vi "babydressen" til Reflex, veldig fornøyd med dem. Gode å bevege seg i, ikke tunge og klumpete, vann- og vindtette, god slitestyrke, og ikke minst veldig fin pris.

Nå som jeg må opp i str 120 til mistejenta har jeg kjøpt Didrikson, hun falt helt for den selv da vi tittet på dresser og hadde SÅÅÅÅÅÅ lyst på lilla dress. Har aldri hatt dette merket før men de hadde kampanje på den og solgte den for 849 kroner så jeg kjøpte den, nå etterpå fikk den jo best i test så det var tydeligvis et greit kjøp ;)

Anonymous poster hash: 7b04f...ff4
Skrevet

jeg skal kjøpe den som fikk best i test: Ticket Outdoor: Othello Suit

Anonymous poster hash: e9301...145
Skrevet

Jeg er ute etter en i dus farge eller en brun/grå dress som passer til rosa lue og votter samt jentesko.

Den må ha høy vannsøyle da vi bor på vestlandet og være slitesterk. Synes alle dresser er i grelle rosafarger eller når jeg først finner en grå en er det en typisk guttedress med andre stygge farger på

Anonymous poster hash: 13045...c9e

Skrevet

Jeg er ute etter en i dus farge eller en brun/grå dress som passer til rosa lue og votter samt jentesko.

Den må ha høy vannsøyle da vi bor på vestlandet og være slitesterk. Synes alle dresser er i grelle rosafarger eller når jeg først finner en grå en er det en typisk guttedress med andre stygge farger på

I str 116

Skrevet

Den må ha høy vannsøyle da vi bor på vestlandet og være slitesterk. Synes alle dresser er i grelle rosafarger eller når jeg først finner en grå en er det en typisk guttedress med andre stygge farger påAnonymous poster hash: 13045...c9e

I str 116Anonymous poster hash: 13045...c9e

http://www.reimashop.com/no/Kategorier/Reima/Ytterklær/Dresser/Reimatec®-dresser/Reimatec®%2B-overall-Aaren/p/510121B-1210

Denne passer til rosa lue.

Skrevet

Forresten så tar jeg imot tips til knæsj/morsomme luer (jente) med sterke farger, dersom jeg "må" kjøpe en kjedelig dress. Dressen jeg i utgangspunktet tenkte på var den røde dressen med hvite prikker fra Mini Rodini.

Skrevet

Vi fikk forresten er Wheat dress i gave en gang også, den var veldig god. Utrolig myk og god i stoffet, vannsøyle på 10.000 og lett å ta av og på. Wheat er jo et klesmerke som er litt romantisk i uttrykket så dressene er lys gammelrosa, brun o.l. Kanskje du liker dem? Vet ikke helt hvordan slitestyrken er siden vår var såpass liten av hun slet lite på dressen enda, men har hatt vinterjakker/kåper fra Wheat til ungene senere som vi har vært superfornøyd med kvaliteten på :)

http://www.stylepit.no/wheat-brun-snowsuit-fur-246028-34?variantId=341022&gclid=CPLS2c3tocECFWTbcgod0oIAwg&variantId=341022&gclid=CPLS2c3tocECFWTbcgod0oIAwg

http://wheat.dk/webshop/no/junior/2143700196-snowsuit-fur.html

Anonymous poster hash: 7b04f...ff4
Skrevet

Når jeg kjøper dresser i sterke farger, er det ikke bare fordi jeg syns det er fint, mn fordi jeg har lært (av en leder i redningstenestene) at det da er mye lettere å finne igjen barn som har kommet bort.

Skrevet

Når jeg kjøper dresser i sterke farger, er det ikke bare fordi jeg syns det er fint, mn fordi jeg har lært (av en leder i redningstenestene) at det da er mye lettere å finne igjen barn som har kommet bort.

Ja, var det jeg tenkte også. Men får kompensere med knall lue evt...

Skrevet

Vil ha en:

I god kvalitet, med vannsøyle på minst 8000

Enten dus farge eller veldig fargesterk (ikke midt imellom og rotete, Stormbergaktig)

Hadde funnet den perfekte vinterdressen, men den er utsolgt OVERALT :( :( :( ble skikkelig skuffet, den var ikke utsolgt i går. Så må begynne på nytt igjen.

Setter stor pris på alle som kommer med tips :) !!

Jeg har brukt kappahl sin vinterdress på barna og den er kjempebra.

Har 10000 i vannsøyle og har en fin pris. er og 25% på de nå :)

Anonymous poster hash: 0c7aa...880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...