Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Min på snart 6mnd liker ikke verken grøt eller velling. Fikk beskjed på helsestasjon om å begynne å introdusere annen mat til han da han var 4mnd siden han spiste så mye mme. Han elsker fruktmos og grønsaksmos. Det går ned på høykant, men grøt er helt umulig! Har prøvd å gi velling i flaske, med skje, blanda med frukt og mme. Han nekter. Blir ikke sur, han spiser det bare ikke. Nå har jeg prøvd i over en mnd med den der grøten/vellingen. Kan jeg slutte? Går han glipp av noe viktig om han ikke spiser grøt ? Jeg virker sikkert teit, men dette er første babyen min. Og føler at alle spiser grøt Anonymous poster hash: f14bd...c23
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 I Norge spiser alle grøt, men det er fordi vi er en grøtnasjon. De spiser ikke så mye grøt i resten av verden, og de trenger det heller ikke. Min spiste heller ikke grøt. Det går helt fint å gi brødskive f eks + annet sånn som du gjør. Anonymous poster hash: 5647e...fd2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Null problem det! Det du må passe på er at barnet får i seg nok jern.. Prøv å la barnet sutte/gnage på kavringer, gi forskjellig grønnsaksmos, avokado er enkelt i farta..mange fine alternativer til grøt altså. Anonymous poster hash: 19608...241
Appelsinpiken Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Ingen barn i Norge har lidd noen nød av å ikke spise grøt så vist jeg vet Ene vår spiste heller aldri grøt, så da fikk det i mye grønnsaksmoser. Mye broccoli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå