ms.Pond Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Måtte fnise litt for meg selv i sta da jeg gikk ut på kjøkkenet for å lage meg en kopp kaffe (til), og fant kaffen i kjøleskapet og melken i kjøkkenskapet. Koffeinfri gjør bare ikke samme nytta tydeligvis!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Hehehehe mangler bare sokkene på henda og trusa på hodet?
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Det høres ut som noe jeg kunne gjort i natt. La meg med en grusom hodepine og når jeg endelig sovnet etter et par timer så var det av det mest grusomme migrene anfallet jeg kan huske på lenge Er heldigvis bedre nå, så kan endelig komme meg ut og få gjort handlingen jeg hadde tenkt å gjøre tirsdag eller onsdag denne uka :/ Men jeg har noen slike jeg også. Både i og utenfor unnskyldningen ammetåka hehe
bIomstre Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Det er dagen for sånt! Jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke kom meg inn på jobb i dag, koden var rett! Bare at jeg hadde kortet til mannen... Som jobber et annet sted ja, kremt.
amandine Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 .....og HVORFOR finner jeg ikke de lyse skinnskoene mine? Som jeg MÅ ha for de passer til vesken? JO - de ligger i fryseren. I posen sin, ved siden av jordbærsyltetøyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå