Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Eventuelt fornøyd? Er så mye fint der Anonymous poster hash: e0187...cd6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har det.. Tok 4 uker før jeg fikk det, og kvaliteten er virkelig ræva! Anonymous poster hash: 853f6...834
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har kjøpt mye der, til bryllupet vårt!! Bla invitasjonene, sko, hårklemme, smykker, mye dill dall, og inngraverte glass til brudeparet! Alt til en meget billig penge. Tid på levering varierte, men noen ting kunne ta opp til 4 uker før det kom ja! Anonymous poster hash: 4549b...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå