Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Lettere å få innvilget keisersnitt om man er 15/16/17 år gammel? Noen med erfaring ?? Anonymous poster hash: 80a47...6d2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Nei. Hvorfor skulle det være det? Anonymous poster hash: 97a89...836
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Hvorfor skulle det det? Keisersnitt er en risikofødsel som tas bare når det er medisinske grunner til at det er tryggest for mor og barn, uansett om man er 17 eller 37 år. Jeg personlig har født både vaginalt og med keisersnitt og kan ikke forstå at noen ønsker keisersnitt. Anonymous poster hash: 093e5...65d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Man må ha keisersnitt når det er behov for det. Hva er greien med å "få innvilget" keisersnitt? Anonymous poster hash: 04e28...4bf
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Man må ha keisersnitt når det er behov for det. Hva er greien med å "få innvilget" keisersnitt? Anonymous poster hash: 04e28...4bf Hvis man ber om keisersnitt og får ja, da har man fått ønsket innvilget. Forstår du nå? Anonymous poster hash: 96eaa...723
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Man må ha keisersnitt når det er behov for det. Hva er greien med å "få innvilget" keisersnitt? Anonymous poster hash: 04e28...4bf Man må ha keisersnitt når det er behov for det. Hva er greien med å "få innvilget" keisersnitt? Anonymous poster hash: 04e28...4bf Noen ønsker keisersnitt selv om det ikke er medisinske grunner til det, de synes det virker tryggere/bedre enn å føde vaginalt. Anonymous poster hash: 093e5...65d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Man må ha keisersnitt når det er behov for det. Hva er greien med å "få innvilget" keisersnitt? Anonymous poster hash: 04e28...4bf Hvis man ber om keisersnitt og får ja, da har man fått ønsket innvilget. Forstår du nå? Anonymous poster hash: 96eaa...723 Jeg spurte ikke hva det betyr. Men keisersnitt er et nødvendig onde, og supert at man kan få om det er nødvendig, men er det ikke nødvendig så er det ikke grunn til å "få" det. Er det behov for det er det en annen sak, men da må man ikke søke. Jeg hadde ks selv, men det var selvfølgelig legens vurdering. Ikke for moro skyld. Anonymous poster hash: 04e28...4bf
Fandens Oldemor Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Man må ha keisersnitt når det er behov for det. Hva er greien med å "få innvilget" keisersnitt? Anonymous poster hash: 04e28...4bf Hvis man ber om keisersnitt og får ja, da har man fått ønsket innvilget. Forstår du nå? Anonymous poster hash: 96eaa...723 Jeg spurte ikke hva det betyr. Men keisersnitt er et nødvendig onde, og supert at man kan få om det er nødvendig, men er det ikke nødvendig så er det ikke grunn til å "få" det. Er det behov for det er det en annen sak, men da må man ikke søke. Jeg hadde ks selv, men det var selvfølgelig legens vurdering. Ikke for moro skyld. Anonymous poster hash: 04e28...4bf Rar krets du ferdes i hvis kvinner tar ks "for moro skyld".
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 For å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg tror (iallefall på mitt sykehus) at det vil være lettere å få innvilget ks etter eget ønske om du er 15 kontra voksen. Anonymous poster hash: 3aa66...79a
<3 mine søte små<3 Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Vil tro det skal en medisinsk grunn for å få innvilget ks. Er ikke noe de fleste sykehus tar lett på. Stort sett vil sykehus / fødeavd at en prøver vaginalt først.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Det blir 5 år mellom første fødsel som var keisersnitt (pga barnet måtte forløses for tidlig) og eventuelt neste. Kan man da i utgangspunktet velge om man vil føde vaginalt eller med keisersnitt? Anonymous poster hash: 380b5...224
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Det blir 5 år mellom første fødsel som var keisersnitt (pga barnet måtte forløses for tidlig) og eventuelt neste. Kan man da i utgangspunktet velge om man vil føde vaginalt eller med keisersnitt? Anonymous poster hash: 380b5...224 Nei. Har du hatt et keisersnitt tidligere og det ikke er noen medisinske grunner til at du må ha det neste gang kan du ikke bare velge nei. Anonymous poster hash: 093e5...65d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #13 Skrevet 10. oktober 2014 Hver dag gjøres det veldig mange ks rundt på norske sykehus som ikke er sv medisinsk grunn, så dere som påstår at det må være det tar feil. Legen vil prøve å overtale deg til å prøve vaginal fødsel, men på mange sykehus vil eget ønske bli lagt til grunn for en endelig avgjørelse. Anonymous poster hash: 3aa66...79a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå