Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Har vært syk halvannen uke nå med en voldsom lungebetennelse og begynt følge med på den serien i mangel av bedre ting å gjøre;-/ Glemte av i morges så skulle sette på opptak nå- til 8.30 som vanlig men da går det altså ikke. Var det idag? Anonymous poster hash: 59bfb...009
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Kan hende det er tatt av skjermen fordi presten har innrømmet å ha misbrukt flere unge barn seksuelt? Anonymous poster hash: 97906...892
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Takk for svar. Ja, fant ut av det- desverre. http://www.vg.no/rampelys/tv/den-syvende-himmel-tas-av-skjermen-i-norge-etter-overgrepsanklager/a/23311490/ Anonymous poster hash: 59bfb...009
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Hva syns dere om at det blir tatt av skjermen? Dette skjedde for ca 30 år siden (etter hva jeg har fått med meg) Selvfølgelig helt forferdelig og han fortjener å bli etterforsket... Men bør ikke en dom komme før alle disse konsekvensene trer i kraft? Det er jo heller ikke bare han med i den serien.. Anonymous poster hash: 73797...a1c
Bustetroll Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Bra at det har blitt tatt av skjermen. Tviler på at så mange hadde ønsket å sett noe mer på det uansett.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Synes det er overdriving, i serien er han ikke slik, og jeg personlig klarer ikke hate han,men HATER virkelig det han har gjort Anonymous poster hash: 05b56...970
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Synes det er dumt at det tas av. Det er ikke presten som er overgriper, men skuespilleren. Tviler på han har noen offer i Norge som kan bli støtt av å se ham på tv. Jeg liker serien, og ville sett på uansett. Anonymous poster hash: d7e1a...e63
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Synes det er dumt at det tas av. Det er ikke presten som er overgriper, men skuespilleren. Tviler på han har noen offer i Norge som kan bli støtt av å se ham på tv. Jeg liker serien, og ville sett på uansett. Anonymous poster hash: d7e1a...e63
Tjofsen Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Synes TVN overreagerer sterkt når de tar det av skjermen. De klarer ikke skille mellom person og rollefigur. Dessuten er man uskyldig til det motsatte er bevist og det foreligger ingen dom.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Hvis man skulle ha kutta ut alle serier/filmer/program hvor noen medvirkemde har gjort noe ulovlig - ja da hadde det ikke vært mye igjen på tven. Anonymous poster hash: 03d6e...315
Prøverpåentil Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Ja jeg syns det er veldig sært!! Ikke at jeg støtter det han blir beskyldt for, men herregud.. En serie som ble spilt inn for mange mange år siden.. Går i repriser.. Mange flere skuespillere involvert.. Det er litt for drastisk (og unødvendig) når han ikke engang er dømt..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Det er jo ikke bare anklager, han innrømmer jo de faktiske forhold på opptaket. Anonymous poster hash: dcd46...615
kristinehufine Skrevet 10. oktober 2014 #13 Skrevet 10. oktober 2014 Synes det er dumt at det tas av. Det er ikke presten som er overgriper, men skuespilleren. Tviler på han har noen offer i Norge som kan bli støtt av å se ham på tv. Jeg liker serien, og ville sett på uansett. Anonymous poster hash: d7e1a...e63 Og hva med alle de andre fantastiske skuespillerne? De er jo ikke pedofile!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #14 Skrevet 10. oktober 2014 Det er jo ikke bare anklager, han innrømmer jo de faktiske forhold på opptaket. Anonymous poster hash: dcd46...615 Men har han innrømmet dette personlig i ettertid e.l. For alt du vet kan dette være et opptak av en helt annen eller et opptak av han som en rollefigur. Har han forgrepet seg på barn er dette selvfølgelig helt forkastelig, men er noe faktisk bevist eller innrømmer her? Anonymous poster hash: 795aa...7c0
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #15 Skrevet 10. oktober 2014 Synes ikke serien skal tas av lufta! Han er ikke den eneste skuespilleren med "svin på skogen". Skulle f.eks. alle serier/filmer med skuespillere som er tatt for fyllekjøring, bruk av narkotika osv også fjernes? Det er SKUESPILLEREN som evt er skyldig, IKKE rollefiguren hans som formidler pedofile tendenser. Anonymous poster hash: 3edcc...b20
Villbringebringebær Skrevet 10. oktober 2014 #16 Skrevet 10. oktober 2014 Bra det tas av luften. Sender ut signaler om at dette ikke godtas og får konsekvenser. Barn syntes ofte det er vanskelig å skille mellom en rolle og rolleinhaveren. Så kan være vanskelig for barn å forstå forskjellene. Og hvorfor skal ha da sendes på tv der hab omgås mange barn og virker så snill og god? Sikkert ingen norske ofre, men det føler jeg ikke har noe å si. Er hab uskyldig for han sikkert en real eklagelse etterpå. Som sikkert ikke blir god nok, men bedre føre var en etter snar
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #17 Skrevet 10. oktober 2014 Bra det tas av luften. Sender ut signaler om at dette ikke godtas og får konsekvenser. Barn syntes ofte det er vanskelig å skille mellom en rolle og rolleinhaveren. Så kan være vanskelig for barn å forstå forskjellene. Og hvorfor skal ha da sendes på tv der hab omgås mange barn og virker så snill og god? Sikkert ingen norske ofre, men det føler jeg ikke har noe å si. Er hab uskyldig for han sikkert en real eklagelse etterpå. Som sikkert ikke blir god nok, men bedre føre var en etter snar Hvis man skal se slik på det så kan man jo likegreit si at det formidler at man aldri skal stole ordentlig på enkelte menn man egentlig ikke kjenner, selv om de virker kjempe snille, og tilogmed jobber som prester så kan de gjøre slemme ting mot barn. Som ikke er lov. Så der ser dere barn, ulv i fåreklær. Vær alltid forsiktig med hvis ''snille'' menn går over streken. Er forøvrig en del prester som er tatt for overgrep mot barn i virkeligheten. Anonymous poster hash: 8c04b...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå