Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Går på aap, og i november starter jeg i en midlertidig jobb. Dvs. at jeg kommer til å gå hele desember uten penger, da aap selvfølgelig ikke utbetales siden jeg melder inn timer, men lønn vil jeg jo ikke få før etter en mnd. Veldig surt, når man i tillegg til regninger må handle julegaver, og ingen penger har. Så jeg må begynne å tenke nå på hva jeg kan gi mine nære og kjære. Så noen som har noen gode ideer til billige, men alikevel greie julepresanger og gi til besteforeldre, søsken, og tanter/onkler? Den vanskeligste er vel egentlig søsken, da de andre kan til nøds få en flaske vin hver, selv om jeg synes det er en utrolig kjedelig gave å gi... Men hva gir man søsken på 19 - 20 år som er billig, men spennende? Anonymous poster hash: dd17f...cb9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Kroppspleieprodukter? Kanskje ikke akkurat spennende men... Anonymous poster hash: f35bd...862
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Dab radio Klokke Tøfler Lier eplemost fra Vinmonopolet, fantastisk god! Alkoholfri Gode og fine vanter Konsertbilletter Ullundertøy Anonymous poster hash: aab2c...409
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 hvis du jobber i november, vil du jo få lønn i midten av desember, og denne lønnen er halv skatt.Er det 100 % jobb? hvis du jobber 60 % eller mindre vil du få aap i tillegg. den forsvinner når du jobber mer enn 60 %. Du vil ikke gå HELE desember uten penger, Anonymous poster hash: 5a1a8...03c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 hvis du jobber i november, vil du jo få lønn i midten av desember, og denne lønnen er halv skatt. Er det 100 % jobb? hvis du jobber 60 % eller mindre vil du få aap i tillegg. den forsvinner når du jobber mer enn 60 %. Du vil ikke gå HELE desember uten penger, Anonymous poster hash: 5a1a8...03c Jeg begynner i slutten av november, og vil få utbetalt lønn et par dager før julaften om jeg er heldig. Stillingen er 100% ++. Styrer egen arbeidstid, og kommer nok til å jobbe doble skift hele desember slik at jeg kommer godt ut av det De pengene jeg får utbetalt i aap for de av de 14 dagene jeg ikke jobber på siste meldekort i november må gå til busspenger så jeg kommer meg på jobb. Kroppspleieprodukter, tøfler og vanter var ikke så dumme ideer. Kan kanskje lage en eske med litt forskjellig i, så blir det litt mer utav det på en måte. Ikke dumt Anonymous poster hash: dd17f...cb9
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Tilbud på barerips.no i dag, gaver som passer til absolutt alle synes jeg Anonymous poster hash: 30489...64e
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 http://www.miniinthebox.com/no/ Her har jeg funnet masse. Mamma som er veldig glad i øredobber til fant jeg masse billig til i fjor. Og ungene har fått masse smykker i ulike slag. Jeg kjøpte meg øredobber der for litt siden til 4kr, og de var kjempefine. Så er smykker noe å gi er dette ett sted å titte. De har veldig mye annet der også. (Ladere til tlf er ikke noe å kjøpe der har jeg funnet ut, de går i stykker fort) Mannen fikk playstation 3 kontroll der i gull, den ble raskt byttet ut med de kjedelige sorte. Og ungene har fått en rosa. Overraskende over at de hadde helt normal kvalitet, og itillegg kule. Betalte 80kr for de tror jeg. Billige mobildeksel har jeg også kjøpt. Nå er det Rainbow Loom strikker til ungene som blir hamstret der. Fant igår ut at de la ut gavesker med julemotiv til 29kr. Så bestilte endel slike, så ungene kan gi til venner i julegaver. Jeg bestiller uten forsikring og sporing, så da bruker de ca en mnd før de kommer. Så ingen fraktkostnader. Det tar tid før de kommer, men helt greit for jeg har ingen hast. Alt jeg har bestilt har kommet, og aldri hatt problemer. Eller en strikkpose var ødelagt i går, men selve esken hadde fått seg en trøkk så jeg tror det er posten og ikke de. Strikkene lå bare strødd i esken, men like hele. Husk tollgrensa på 200kr. Nå ser jeg det ikke avr barn du skulle gi, men de har hamburger matboks der. Den falt i smal hos ungene, og det er vist veldig mange missunelige barn på skolen har jeg fårr høre. For det er vist den kuleste matboksen som finnes. Og helt genial når en ønsker matboks i flere lag. I det minste laget går to ritz kjeks i høyden, i det største 3 brødskiver og på toppen er det plass til en kiwi i høyden pluss litt mer mindre frukt. Genial til unger om de bruker slikt. (Skal kjøpte til en på jobb som ønsket seg veldig denne etter at ungene viste den, så må vel ikke være barn for å like den) Anonymous poster hash: 24cb5...672
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 http://www.miniinthebox.com/no/ Her har jeg funnet masse. Mamma som er veldig glad i øredobber til fant jeg masse billig til i fjor. Og ungene har fått masse smykker i ulike slag. Jeg kjøpte meg øredobber der for litt siden til 4kr, og de var kjempefine. Så er smykker noe å gi er dette ett sted å titte. De har veldig mye annet der også. (Ladere til tlf er ikke noe å kjøpe der har jeg funnet ut, de går i stykker fort) Mannen fikk playstation 3 kontroll der i gull, den ble raskt byttet ut med de kjedelige sorte. Og ungene har fått en rosa. Overraskende over at de hadde helt normal kvalitet, og itillegg kule. Betalte 80kr for de tror jeg. Billige mobildeksel har jeg også kjøpt. Nå er det Rainbow Loom strikker til ungene som blir hamstret der. Fant igår ut at de la ut gavesker med julemotiv til 29kr. Så bestilte endel slike, så ungene kan gi til venner i julegaver. Jeg bestiller uten forsikring og sporing, så da bruker de ca en mnd før de kommer. Så ingen fraktkostnader. Det tar tid før de kommer, men helt greit for jeg har ingen hast. Alt jeg har bestilt har kommet, og aldri hatt problemer. Eller en strikkpose var ødelagt i går, men selve esken hadde fått seg en trøkk så jeg tror det er posten og ikke de. Strikkene lå bare strødd i esken, men like hele. Husk tollgrensa på 200kr. Nå ser jeg det ikke avr barn du skulle gi, men de har hamburger matboks der. Den falt i smal hos ungene, og det er vist veldig mange missunelige barn på skolen har jeg fårr høre. For det er vist den kuleste matboksen som finnes. Og helt genial når en ønsker matboks i flere lag. I det minste laget går to ritz kjeks i høyden, i det største 3 brødskiver og på toppen er det plass til en kiwi i høyden pluss litt mer mindre frukt. Genial til unger om de bruker slikt. (Skal kjøpte til en på jobb som ønsket seg veldig denne etter at ungene viste den, så må vel ikke være barn for å like den) Anonymous poster hash: 24cb5...672 De fleste av disse varene får du jo til halve prisen eller enda billigere på Ebay..... Akkurat samme varene! Anonymous poster hash: 581c4...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå