Gå til innhold

Endelig på vei å ordne opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ett år med konvoluttskrekk får vi nå hjelp.

Mannen har ikke hatt noe formening, så jeg har bært det alene. Vondt inni sjelen hver dag. Livredd for å miste huset. (Det har gått utover ene boliglånet.)

Ny bank i dag, ikke det at den gamle var ille, men jeg trenger noe oppbacking, som vi ikke følte gamlebanken var særlig villig til å hjelpe med.

Lånet er til inkasso. Jeg har likevel betalt inn større summer i ny og ne.

Nå i ny bank kom den store skrekken...er vi kredittverdige? Ja!!??!! Godkjent med grønt lys.

Gamlebanken har enda ikke satt igang noe apparat for salg av huset. Og det er snakk om 1 år!!

Nybanken skal hjelpe meg ut av denne suppa. Her skal de hjelpe med sparebuffer, regningsbuffer og alt det jeg aldri har klart å gjøre selv.

Selv om alt er min feil, for en fantastisk mann som ikke slo handa av meg og kalte meg en dritt, kalte det utroskap, eller ba meg flytte. Jeg synes jeg fortjener det.

Hva gjorde han? Han var rødsprengt i ansiktet, på vei å gråte - bare fordi jeg har det vondt pga mine egne feil. ..der jeg i tillegg dro ham med meg ned. Kan man få en bedre mann?<3

Kjenner depresjonen letter for hver time, finnes ikke noe bedre enn å ha ren samvittighet!

Anonymous poster hash: aa983...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig!

Selv er jeg i ferd med å betale unna idiotgjeld og er ferdig til våren nesten år. Da får vi nesten 10 tusen mer i måneden å rutte med. Det er DEILIG!

Anonymous poster hash: 03c98...52d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...