Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Er dere fornøyde? Anonymous poster hash: 08c04...d82
skyblue Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Er storfornøyd 👍👍 Elsker bilen min. Den er nå kjempegammel og lite virker 😉 Men den går fremover 😄 Jeg nekter å kvitte meg med den 🌟
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Ja. Vi har en ny utgave og er veldig fornøyde. Gode garantier og ikke noe tull så langt. Det er også god plass til hele familien (4barn, 3 av dem i barneseter) vogn til minste og bagasje til alle de gangene vi er på weekendturer feks. Anonymous poster hash: 58612...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå