Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Hun går i parallellklassen til sønnen min, og de leker aldri sammen. Sønnen min er rolig og den læreren setter sammen med "bråkmakere"- som hun sier blir det motpoler. Jenta har diagnose, har personell på seg konstant på skolen, er veldig stygg i språket og utagerer fysisk. Gutten min har prøvd inkludere henne på hjemmebane med lite hell. Han har også gitt henne beskjed om at han ikke vil leke med henne når hun komme å ringer på etter å ha kalt han drittunge, p@kk ol på skolen. Da blir hun forbanna og kan slå. Har han besøk og de går ut er hun her- kaller, roper og ødelegger leken så barna vil enten inn eller vennene drar hjem. Jeg har meldt til bv da hun virker ha null grenser. Hun bor ikke i nabolaget heller men kan være her første gang kl 9 på morgenen. Det er synd i henne men jeg er ikke den rette til å ta vare på henne. Sønnen min ønsker ikke ha noe med henne å gjøre. Som han sier selv; jeg er snill med henne men jeg vil ikke leke med henne. Hun kan blant annet komme hit med kniv for å spikke buskene våre og da svar jeg bedt henne dra hjem, livredd hun skal klikke på de andre barna med kniv i hendene. Hun kaller foresten meg også og ber både voksne og barn om å holde kjeft. Er lei av å ha henne på døra. Og i hagen. Og sønnen min sliter med å sette grenser for henne når han er ute og ikke inne. Ingen tør si henne imot ute, så derfor vil de inn eller vennene drar. Anonymous poster hash: fee11...7ec
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Kontakt BV en gang til! Anonymous poster hash: 5f7a1...ea1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Kontakt BV en gang til! Anonymous poster hash: 5f7a1...ea1 Har gjort det to ganger og ingen endring sålangt:/ Første gang var ifjor på denne tiden, ringte igjen i vår. Blir bare litt frustrert og oppgitt, spesielt nå når jeg ser at gode venner av barnet mitt ikke vil være her så mye siden de hele tiden må forholde seg til henne ute. Anonymous poster hash: fee11...7ec
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Hva med å ringe foreldrene? Anonymous poster hash: 02646...d74
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Om ikke barnevernet tar affære og hun kommer med kniv igjen eller er truende kan du ringe politiet. Kanskje det blir fart i sakene da. Dette hadde jeg ikke godtatt. Anonymous poster hash: b0a02...f6c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Foreldrene har jeg ikke snakket med. Vet andre har prøvd men de bedyrer at jenta klarer seg fint og at de vokste opp med å ha full frihet når det gjelder å dra imellom så ingen har kommet noen vei. Hun har aldri vært truende med kniv, men hun slår ellers uten grunn så derfor har jeg vært på hugget når hun kommer med spikkekniven sin. Og derfor er nok barna også redd. De ønsker på generell basis ikke å ha henne sammen med seg og det er vanskelig når hun plutselig bare står her eller kommer på døra mange ganger. Jeg bruke åpne som regel, men hun kan si hun skjønner at hun ikke trenge komme så ofte men så går det en halvtime og hun er på døra igjen. Anonymous poster hash: fee11...7ec
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Hun bor ikke en gang i nabolaget, men er på døren hos dere hele dagen? Bor hun langt unna, da? Syns det høres fryktelig skummelt ut at hun skal gå rundt med kniv når hun er sånn at hun plutselig kan begynne og slå, og blir veldig sint. Og jeg syns det høres veldig rart ut at foreldrene lar henne gå rundt hvor hun vil, når hun har en diagnose... Anonymous poster hash: 4336b...346
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Flytt Anonymous poster hash: a16a1...0c1
kristinehufine Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Ring igjen og igjen og igjen og igjen! ... Hadde ikke gitt meg, virker som et rop om hjelp! Er en trygg arena hos dere selv om hun mest sannsynlig merker at sønnen din ikke vil leke, og derfor velger hun å fortsette til tross for advarsler. Ring! Politi og alt som er. Kontakt læreren hennes osv.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Helsesøster på skolen, enig med de over. Ikke bra! Anonymous poster hash: a16a1...0c1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Foreldrene har jeg ikke snakket med. Vet andre har prøvd men de bedyrer at jenta klarer seg fint og at de vokste opp med å ha full frihet når det gjelder å dra imellom så ingen har kommet noen vei. Hun har aldri vært truende med kniv, men hun slår ellers uten grunn så derfor har jeg vært på hugget når hun kommer med spikkekniven sin. Og derfor er nok barna også redd. De ønsker på generell basis ikke å ha henne sammen med seg og det er vanskelig når hun plutselig bare står her eller kommer på døra mange ganger. Jeg bruke åpne som regel, men hun kan si hun skjønner at hun ikke trenge komme så ofte men så går det en halvtime og hun er på døra igjen. Anonymous poster hash: fee11...7ec Spikkekniv? Hva slags Steiner-unge er det her snakk om? Anonymous poster hash: 82a2b...ee0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #12 Skrevet 9. oktober 2014 Foreldrene har jeg ikke snakket med. Vet andre har prøvd men de bedyrer at jenta klarer seg fint og at de vokste opp med å ha full frihet når det gjelder å dra imellom så ingen har kommet noen vei.Hun har aldri vært truende med kniv, men hun slår ellers uten grunn så derfor har jeg vært på hugget når hun kommer med spikkekniven sin. Og derfor er nok barna også redd.De ønsker på generell basis ikke å ha henne sammen med seg og det er vanskelig når hun plutselig bare står her eller kommer på døra mange ganger. Jeg bruke åpne som regel, men hun kan si hun skjønner at hun ikke trenge komme så ofte men så går det en halvtime og hun er på døra igjen.Anonymous poster hash: fee11...7ec Spikkekniv? Hva slags Steiner-unge er det her snakk om? Anonymous poster hash: 82a2b...ee0 en av de veldig, veldig euritmiske fullstendig kreative, vell Anonymous poster hash: a16a1...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå