Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Fikk regning i posten i dag for undersøkelsen jeg hadde. Kan ikke huske at jeg betalte noe sist. Trodde behandling når man var gravid var gratis? I så fall blir det dyrt om jeg skal inn og ut som sist. Anonymous poster hash: 07ffc...a5f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Hm... Det var rart. Ring dem å spør hvis ikke du får skikkelige svar her. Anonymous poster hash: b3c40...521
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Er det på poliklinikken må du vel betale egenandel? Har du frikort betaler du bare for materialet. Fastlegen var gratis, men måtte betale for utstyr, prøver og henvisninger, betalte også når vi var på ul. Anonymous poster hash: ff6b7...def
klishe89 Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Du skal ikke betale, men samme skjedde meg når det var mistanke om SA. Ring og spør. Vi fikk beskjed om at vi ikke skulle betale og bare kaste regningen
Bustetroll Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Hvis du har tatt UL privat, må du betale for den. Men sykehusbesøk etter dette skal være gratis.. Jeg måtte betale for privat ultralyd, men betalte aldri noe i ettertid. Var på sykehuset annenhver dag i 14 dager.
klishe89 Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Er det på poliklinikken må du vel betale egenandel? Har du frikort betaler du bare for materialet. Fastlegen var gratis, men måtte betale for utstyr, prøver og henvisninger, betalte også når vi var på ul. Anonymous poster hash: ff6b7...def Jeg betaler ikke for henvisninger, prøver eller noe. Kun litt hos offentlig gynekolog ved ekstrasjekk. Var 70 kr for bilder av embryoet.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Ingenting privat, bare en hastetime på gyn post.. Anonymous poster hash: 07ffc...a5f
Bustetroll Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Ingenting privat, bare en hastetime på gyn post.. Anonymous poster hash: 07ffc...a5f Uten henvisning tror jeg du må betale egenandel den første gangen..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 jeg betalte noenting da jeg hadde exu. Men jeg ble innlagt og operert da, vet ikke om det har noe å si? En poliklinikken undersøkelse koster jo normalt egenandel med mindre du er gravid. Hvis du ikke hadde exu kanskje du må betale fordi du ikke var gravid? Anonymous poster hash: 6f189...392
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er gravid, og jeg ble henvist dit fra legevakten etter en sprukket cyste.. Jeg klarer bare ikke å huske om jeg betalte sist. Anonymous poster hash: 07ffc...a5f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er gravid, og jeg ble henvist dit fra legevakten etter en sprukket cyste.. Jeg klarer bare ikke å huske om jeg betalte sist. Anonymous poster hash: 07ffc...a5f Om det ikke var direkte svangerskapsrelatert må du betale. Anonymous poster hash: eece5...3de
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #12 Skrevet 9. oktober 2014 Ok,det kan være noe sånt. Cysten kommer av graviditeten, graviditeten ble oppdaget på legevakten pga cysten. Jeg får høre med de når jeg skal på ny kontroll i morgen. Anonymous poster hash: 07ffc...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå