Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er gravid, 11 uker, og har omtrent kronisk soppinfeksjon. Dvs, har prøvd to kurer med canesten, men det funker ikke. Så da kjøpte jeg pevaryl, for å teste det. Men i bruksanvisningen står det at det ikke må brukes av gravide i de 3 første mnd. Virkelig? Når jeg googler det, står det nesten alle steder at det er trygt for gravide. Noen som vet med sikkerhet? Anonymous poster hash: 587df...1bc
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 587df...1bc
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Altså, er det ingen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 587df...1bc
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Bruk yoghurt naturell. Det er ikke farlig. Kjøp en sprøyte på apoteket sånn at du får sprøytet det godt inn og så smører du litt rundt om kring. Dette må gjøres på kvelden selvfølgelig når du skal sove. Skyll av med vann på morgenen. Gjør dette et par kvelder på rad så er jeg ganske sikker på at du blir soppfri Anonymous poster hash: 91d67...96f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Takk for tips! Hi Anonymous poster hash: 587df...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå