Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Barnet mitt skal en helg på overnatting med speidergruppa. De skal overnatte i gymsal sammen med mange andre grupper. Hun bruker medisiner mot astma, og må ha med seg dette. Hvordan løser andre dette? jeg tenker selvfølgelig på at medisinene kan bli tatt og misbrukt av andre. Andre barn kan bli nysgjerrige og prøve etc.. Nå er ikke dette noen farlige medisiner akkurat, men det er jo uansett i bra for friske barn og bruke slikt. Jeg skal selvfølgelig gi beskjed til speiderlederen slik at de vet at hun har det med seg, men jeg kan vel ikke forvente at de passer på medisinen hennes vel? Barnet er 9 år. Gruppene er fra 8/9 pr og opp til 16. Anonymous poster hash: a7ea5...578
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Kan aldri se for meg at noen skal ville prøve andres astmamedisin? Hva får de ut av det? Anonymous poster hash: 0ac3a...a27
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Når jeg er på tur med barn med medesin tar jeg ansvar for medesinen og passer på at barna får det. Anonymous poster hash: f73a2...846
MarianeA Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Ta kontakt med speiderleder og legg det frem for han eller henne. Da jeg var speiderleder tok vi ansvaret for medisinering hvis det var nødvendig. Jeg tror ikke de andre barna har noen interesse av å prøve en slik medisin og jeg hadde ikke vært redd for å sende med i toalettmappa til barnet. Det har jo litt med barnet selv også å gjøre. Regner med du har snakket med han eller hun om at det ikke skal brukes av andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå